بازدید مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از ایکنا
کد خبر: 3721304
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

بازدید مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از ایکنا

گروه فرهنگی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در راستای تقدیر و تشکر از ایکنا بازید کرد.

بازدید مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از ایکنا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 خردادماه در بازدید از دفترایکنا در راستای تقدیر و تشکر از پوشش خبری مطلوب این خبرگزاری، اظهار کرد: توزیع سبد کالا بین محرومان از برنامه‌های اجرایی اوقاف همزمان با ماه مبارک رمضان بوده است.
وی با اشاره به کمبود موقوفه در سطح استان، افزود: پیشتازی بانوان واقف در گچساران بسیار پسندیده است، ضمن اینکه وقف در حوزه‌های علمیه، عزاداری امام حسین(ع) و قرآن در استان بسیار اندک است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه تبلیغات علیه وقف در استان زیاد است، اضافه کرد: همچنین فضای مجازی اعتقادات مردم را مورد هجمه قرار داده است.
حجت‌الاسلام جنتی‌پور در بخش دیگری از بیانات خویش ابراز کرد: طی سال 96 بیش از 450 میلیون تومان در زمینه آسیب‌های اجتماعی از محل موقوفات مرتبط با رایزنی از سازمان مرکزی هزینه شده است.
همچنین، دکتر محمد سبحانی، رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا بدون درنظرگرفتن جناح خاص سیاسی در حال فعالیت هستند و رمز موفقیت آنان در همین مقوله است.
وی به این دو خبرگزاری توصیه کرد: از ترویج و تبلیغ فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی غافل نمانید و ظرفیت خوب فضای مجازی و هماهنگی و همکاری بین ادارات را مورد توجه قرار دهید.
رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد به ضعف کارهای گروهی در استان گریزی زد و بر ضرورت تشکیل کارگروه انسجام سازمانی(نشست‌های کارشناسی شده) و آسیب شناسی آنان تاکید کرد.
دکترسبحانی با بیان اینکه جهاددانشگاهی کشور 2 هزار نفر هیئت علمی خبره و 143 مرکز و واحد دارد، جهت همکاری با تمامی دستگاه‌های فرهنگی اعلام آمادگی کرد.
انتهای پیام

captcha