استقبال بی‌نظیر البرزی‌ها از مراسم شب‌های قدر
کد خبر: 3721313
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

استقبال بی‌نظیر البرزی‌ها از مراسم شب‌های قدر

گروه معارف- مدیرکل سازمان تبلیغات البرز گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته مراسم احیای شب‌های قدر در تمام مساجد و حسینیه‌های این استان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

استقبال بی‌نظیر البرزی‌ها از مراسم شب‌های قدر

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مراسم احیا در شب‌های قدر با استقبال خوب مردم در هزار مسجد سطح استان برگزار شد.
وی افزود: طبق روایات، قرآن در شب‌های قدر بر پیامبر اکرم(ص) نازل ‌شده است و این موضع بر فضیلت شب قدر می‌افزاید لذا برنامه‌های متعددی در این شب‌ها اجرا شد.
این مسئول در ادامه بابیان اینکه مبلغین اعزامی در مساجد به ارائه مطالب مذهبی پرداخته‌اند، یادآور شد: قرائت دعاهای ویژه این شب، ذکر فضایل حضرت علی(ع)، قرآن سر گرفتن، خواندن نمازهای مستحبی ازجمله اقداماتی بود که توسط مبلغین اعزامی سطح مساجد انجام‌شده است.
مسعودی تصریح کرد: روحانیون تحت نظر سازمان تبلیغات در سطح مساجد مستقرشده بودند و در راستای هرچه باشکوه‌تر مراسمات مقدس شب احیا نقش ایفا کردند.
وی در پایان گفت: حضور مبلغین اعزامی و روحانیون مستقر در اماکن مذهبی موجب شد بتوانیم از فرصت شب قدر به‌خوبی استفاده کنیم و علاوه بر برگزاری مراسم پرفضیلت احیا، اقدام به ترویج امور فرهنگی و مذهبی نیز کنیم.
انتهای پیام./

captcha