ثبت بیش از ۵۳۰ کانون مساجد گیلان در سامانه سجا
کد خبر: 3721335
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

ثبت بیش از ۵۳۰ کانون مساجد گیلان در سامانه سجا

گروه اجتماعی - سرپرست کانون‌های مساجد گیلان، با بیان اینکه اطلاعات سامانه سجا ملاک عمل ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، افزود: تاکنون ۵۳۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان در این سامانه ثبت نام کرده اند.

حسن وحدتی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به اجرای طرح ساماندهی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در قالب سامانه سجا، گفت: سامانه سجا، سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد بوده که با هدف ساماندهی کانون های مساجد راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات سامانه سجا ملاک عمل ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، افزود: تاکنون 536 کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان در این سامانه ثبت نام کرده اند.

ثبت بیش از 530 کانون مساجد گیلان در سامانه سجا

وحدتی پور، با تصریح بر اینکه در مرحله دوم باید اعضای کانون در سامانه مذکور ثبت شوند، تصریح کرد: کانون های مساجد باید جهت ثبت اطلاعات خود به سایت www.bachehayemasjed.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

این مسئول فرهنگی، با تاکید بر ضرورت ثبت اطلاعات کانون های مساجد در سامانه سجا، عنوان کرد: هرگونه حمایت از کانون های مساجد براساس امتیازدهی این سامانه است.

سرپرست کانون های مساجد گیلان خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه ابلاغ شده از سال جاری پرداخت سرانه مساجد، حمایت از کانون ها و صدور کارت عضویت از طریق پورتال جامع اطلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور انجام شده و منحصر به کانون هایی است که در سامانه ثبت نام کرده و گزارشات و برنامه های کانون خود را در این سامانه بارگذاری می کنند.

انتهای پیام

captcha