برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در البرز
کد خبر: 3721348
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی - محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی در شهرستان البرز برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، همه‌ساله در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف قرآنی و فرهنگی در سطح استان قزوین برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌های قرآنی برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری است.
ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ قرآنی است از این رو در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و برپایی محافل انس با قرآن کریم همه‌ساله در اواسط ماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین‌المللی برنامه‌های محفل انس با قرآن کریم به‌صورت باشکوه و گسترده برگزار می‌شود.
در این راستا محفل انس با قرآن کریم با حضور سید جواد حسینی قاری بین‌المللی از مشهد مقدس، حاج علی شعبانی قاری برگزیده حج تمتع در سال‌های 87 و 97 و محمدرضا رجبی قاری و حافظ برتر الوند قاری بین‌المللی و با اجرای سید وحید مرتضوی مجری توانمند سیما در شهر البرز برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان به قرآن کریم جهت شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند ساعت 21:30 روز یکشنبه 20 خرداد مصادف با 25 رمضان مسجد جامع حضرت ابوالفضل(ع) شهر الوند حضور یافته و از استماع دل‌نشین آیات قران توسط قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری بهره‌مند شوند. 
به گزارش ایکنا این محفل قرانی با مشارکت شورای قرآنی شهرستان البرز، فرمانداری البرز، شورای اسلامی، شهرداری و اداره تبلیغات اسلامی البرز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha