ثبت‌نام کلاس‌های تابستانه موسسه قرآنی نسیم وحی شهرکرد
کد خبر: 3721389
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
داوری خبر داد:

ثبت‌نام کلاس‌های تابستانه موسسه قرآنی نسیم وحی شهرکرد

گروه فعالیت های قرآنی - مدیر موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد از فراخوان و ثبت‌نام کلاس‌های تابستانه این موسسه از 19 تا 23 خرداد است.

23 خرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در کلاس‌های تابستانه موسسه نسیم وحی شهرکرد

مسعود داوری، مدیر موسسه قرآن وعترت نسیم وحی شهرکرد، در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، گفت: کلاس‌های تابستانه موسسه نسیم وحی شهرکرد از یکشنبه 27 خرداد سال جاری آغاز می‌شوند.
وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای ترم تابستان سال جاری این موسسه، افزود: دوره آموزشی تدبر سوره مبارکه غافر و نیز جزء های 28 – 29 –30 ، تفسیر موضوعی، درسنامه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه ، قرائت ( روخوانی و روانخوانی، تجوید، و صوت ولحن)، دوره آموزش حفظ قرآن کریم برای خواهران و برادران، از شاخص‌ترین دوره‌هایی است که تابستان سال جاری در موسسه نسیم وحی شهرکرد برگزار می‌شود.
داوری با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تدبر سوره مبارکه غافر ، اظهار کرد: علاوه بر کلاس‌های تدبر سوره مبارکه غافر، تدبر جزء های 28 تا 30 نیز برگزار می شود.
مدیر موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد گفت: ثبت نام کلاس های تابستانه این موسسه از شنبه 19 خرداد شروع و تا چهارشنبه23 خرداد ادامه دارد.
داوری افزود: کلاس ها از یکشنبه 27 خرداد شروع می شوند و 22 شهریور نیز پایان می یابند.
وی با اشاره به برگزاری این جلسات در موسسه نسیم وحی شهرکرد واقع در شهرکرد، خیابان مولوی، روبروی کوچه ۵۶ حد فاصل شهرداری و مخابرات، گفت: علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس ها می توانند به موسسه مراجعه یا با شماره ۰۳۸۳۲۲۴۰۵۲۹ تماس حاصل نمایند.

 انتهای پیام

captcha