اسامی برگزیدگان طرح «با قرآن در زلال اعتكاف» در فارس اعلام شد
کد خبر: 3721403
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
موسوی:

اسامی برگزیدگان طرح «با قرآن در زلال اعتكاف» در فارس اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از اعلام اسامی برگزیدگان طرح قرآنی «با قرآن در زلال اعتكاف» در این استان خبر داد.

اسامی برگزیدگان طرح «با قرآن در زلال اعتكاف» در فارس اعلام شد

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحمیدموسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 19 خردادماه گفت: اسامی برگزیدگان طرح قرآنی « با قرآن در زلال اعتکاف» استان فارس اعلام شد.
وی یادآور شد: مسابقه فرهنگی با قرآن در زلال اعتکاف برنامه‌ای است که چند سال متوالی توسط سازمان دارالقرآن الکریم کشور در ایام اعتکاف و در سراسر کشور برگزار می‌شود که از استقبال مناسبی برخوردار بوده است.
موسوی اظهار كرد: در این مسابقه که به‌صورت کتبی اجرا شد، ۱۱۴۵ نفر در استان فارس شرکت کردند و از این تعداد ۱۱۰۰ نفرموفق شدند حد نصاب نمره قبولی را کسب كنند که پس از شرکت در قرعه‌کشی ۴۵ نفر انتخاب شدند.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: آمارشرکت‌کنندگان به تفکیک ۴۹۵ نفر از آقایان و ۱۱۴۵نفر مربوط به بانوان معتکف است.
وی افزود: جوایز ممتازین که شامل بسته‌های فرهنگی است، جهت اهدا به افراد، به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های مربوطه ارسال می‌شود.
موسوی در پایان گفت جزوه و سئوالات مسابقه مذکور توسط سازمان دارالقرآن الکریم کشور تنظیم شده و تصحیح اوراق در اداره امور قرآنی فارس انجام شد.
انتهای پیام

captcha