ثبت‌نام ۱۶۰۰ یزدی در جشنواره «قرآن و عترت وزارت بهداشت»
کد خبر: 3721491
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

ثبت‌نام ۱۶۰۰ یزدی در جشنواره «قرآن و عترت وزارت بهداشت»

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد حضور دانشگاهیان علوم پزشکی یزد را در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت پررنگ دانست و گفت: بیش از ۱۶۰۰ نفر برای این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد، روح الله عسکری، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی یزد با توجه به تقویم فرهنگی و با مشارکت کانون‌ها و تشکل‌ها برنامه‌های مختلفی را در طول سال برگزار می‌کند و با رویکرد شرکت در جشنواره‌های فرهنگی و دانشجویی تلاش داریم که با کیفیت در این جشنواره‌ها شرکت کنیم.

وی ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی یزد ۲۰ کانون فرهنگی فعال‏‎‏، ۳۸ نشریه دانشجویی، ۱۴ انجمن علمی و هفت تشکل سیاسی فعال داریم که هر کدام با قدرت در زمینه‌های تخصصی و با رویکردها و نظرات مختلف فعالیت می‌کنند.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد یادآور شد: تلاشمان برای با کیفیت شرکت کردن در جشنواره‌ها موفقیت آمیز بود چراکه توانستیم در سال ۱۳۹۶ دو دانشجوی نمونه کشوری در جشنواره دانشجوی نمونه داشته باشیم، همچنین در جشنواره سیمرغ نیز سفیران سیمرغ را فعال کردیم و بیش از ۱۵۰ ثبت اثر در این جشنواره داشته‌ایم.

وی حضور دانشگاهیان علوم پزشکی یزد را در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت بسیار پررنگ دانست و گفت: در سال گذشته هزار ثبت نام برای جشنواره قرآن و عترت داشتیم و امسال در دانشگاه علوم پزشکی یزد بیش از ۱۶۰۰ نفر برای این جشنواره ثبت نام کرده‌اند و در بخش کارمندی نیز ۹۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که رشدی دو برابری داشته‌ایم.

این مدیر فرهنگی با اشاره به اهمیت پیدا کردن راه مناسب برای برقراری ارتباط موثر با دانشجویان تصریح کرد: باید با جوانان با زبان خودشان صحبت کنیم و در برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و قرآنی این موضوع را در نظر داشته باشیم. همچنین برای اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف نیز معتقدم باید از فضای مجازی و ابزارهای جدید استفاده کنیم چراکه جوانان از این طریق می‌توانند پیام را دریافت کنند.

وی یادآور شد: معتقدم فعالیت فرهنگی زمینه‌ای برای توسعه فعالیت قرآنی است و هرچقدر در دانشگاه ها بتوانیم دانشجویان را در امر فرهنگی تقویت کنیم در این زمینه موفق هستیم.

انتهای پیام

 

captcha