تقدیر عباس سلیمی از «ضحی میوند»/ تکمیل حفظ در ماه نزول قرآن
کد خبر: 3721684
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

تقدیر عباس سلیمی از «ضحی میوند»/ تکمیل حفظ در ماه نزول قرآن

کانون خبرنگاران نبأ ــ «ضحی میوند» حافظ کل قرآن کریم از سوی عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی در حضور جمعی از کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تقدیر شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، «ضحی میوند» که هفتمین بهار زندگی خود را سپری می‌کند حفظ قرآن را از سال 95 در مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز کرد و پس از تلاش یک و نیم ساله خود، در شب 23 ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن در سال جاری حافظ کل قرآن شد.
او که از حافظان موفق و مسلط است و در تمام دوره‌های حفظ در بین قرآن‌آموزان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) حائز رتبه اول بوده است در حضور جمعی از کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از سوی عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی تقدیر شد.
مریم نعمت‌الهی، مادر ضحی با بیان اینکه دخترم از اینکه در این ماه پر فضیلت حفظ را به اتمام رسانده بسیار خوشحال است، گفت: ضحی در سن دو سالگی الفبای فارسی را کامل می‌شناخت و در سن سه سال و هفت ماهگی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم فرا گرفت.
وی بیان کرد: ضحی که قرآن را با معنا حفظ کرده است، با زبان کودکانه به قصص و داستان‌های قرآن تسلط کامل دارد و به‌صورت امر و نهی و سؤال و جواب تلاوت می‌کند و تا حدودی با قواعد عربی آشناست و به همین دلیل افعال و ضمایر را کاملا صحیح بیان می‌کند.

مریم احمدی
انتهای پیام

captcha