اهدای بیش از یک هزار جلد قرآن کریم به مساجد گیلان
کد خبر: 3721713
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

اهدای بیش از یک هزار جلد قرآن کریم به مساجد گیلان

گروه اجتماعی- سرپرست کانون های مساجد گیلان، با اشاره به اهدای قرآن به مجریان طرح تلاوت نور همزمان با ماه رمضان، از اهدای بیش از یک هزار جلد قرآن خبر داد.

حسن وحدتی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به اجرای طرح تلاوت نور در استان، گفت: طرح تلاوت نور یکی از بهترین، کامل ترین و فراگیرترین طرح های قرآنی کانون های مساجد است.

وی با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و 150 مجری طرح تلاوت نور در مساجد استان فعالیت می کنند، افزود: این طرح به منظور تلاوت یک صفحه از قرآن بعد از نماز در مساجد اجرا می شود.

اهدای بیش از یک هزار جلد قرآن کریم به مساجد گیلان

وحدتی پور، با اشاره به اهدای قرآن به مجریان طرح تلاوت نور همزمان با ماه رمضان، از اهدای بیش از یک هزار جلد قرآن به مساجد مجری طرح تلاوت نور استان خبر داد.

مسئول کانون های مساجد گیلان تصریح کرد: مساجد مناطق محروم، مرزی و روستایی، مساجدی که برای نخستین بار متقاضی اجرای طرح تلاوت نور هستند و مساجدی که قبلا در طرح تلاوت نور ثبت نام کرده اما قرآن دریافت نکردند در اولویت اهدای قرآن قرار دارند.

این مسئول فرهنگی، با بیان اینکه اطلاعات مربوط به مراکز و مساجد مجری تلاوت نور باید در سامانه «» ثبت شود، خاطرنشان کرد: تعداد 150 دوره تفسیر همراه یک و 2(ویرایش جدید) جهت اهدا به کانون های مساجد در ماه رمضان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

captcha