آغاز ثبت‌نام در بوستان قرآن تبریز
کد خبر: 3721860
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

آغاز ثبت‌نام در بوستان قرآن تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی - شهردار منطقه ۷ تبریز از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزش قرآن در بوستان قرآن و مراکز فرهنگی این منطقه خبر داد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی فرجی، شهردار منطقه 7 تبریز، امروز 21 خردادماه از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزش قرآن در بوستان قرآن و مارکز فرهنگی این منطقه خبر داد و گفت: ثبت نام در رشته‌های قرآنی برای تمامی گروه‌های سنی آغاز شده است.

آغاز ثبت‌نام در بوستان قرآن تبریز

وی ترتیل، تجوید، صوت و لحن، آموزش نهج البلاغه، احکام، رشته‌های هنری نظیر خیاطی، گلدوزی، گلسازی در سبک‌های مختلف، سرمه دوزی، عروسک سازی، عثمان دوزی، آشپزی ایرانی اسلامی، نقاشی کودکان و بزرگسالان و همچنین کلاس‌های مشاوره، تغذیه سالم، زبان انگلیسی، رباتیک را از جمله رشته های اعلام کرد که علاقمندان می توانند ثبت نام نمایند.

فرجی، با اشاره به اهمیت توجه به مراکز فرهنگی اظهار کرد: در کنار تمامی فعالیت‌های عمرانی توجه به مقوله فرهنگی و مرتفع کردن مشکلات و کاستی های موجود در این مراکز از جمله اولویت‌های کاری این شهرداری است.

شهردار منطقه 7 تبریز، با اشاره به اهمیت فعالیت‌های بوستان قرآن، گفت: بوستان قرآن اولین بوستان قرآنی موجود در شمالغرب کشور است که می توان به نحو مناسب در جهت توسعه فرهنگ و آموزه‌های قرآنی بهره برد.

وی، خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت شرکت در دوره های اموزشی همه روزه می توانند در ساعات 9 الی 12 و 14 الی 18 با مراجعه به بوستان قرآن، فرهنگسرای کوثر لاله و خانه سلامت اندیشه نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha