برگزاری مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در تبریز
کد خبر: 3721959
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

برگزاری مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در تبریز

گروه اجتماعی- مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، گفت: در آخرین روزهای ماه رحمت الهی مراسم ویژه وداع با ماه مبارک رمضان در حسینیه اعظم شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، احدفلاحی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، امروز 21 خردادماه، گفت: در آخرین روزهای ماه رحمت الهی مراسم ویژه وداع با ماه مبارک رمضان در حسینیه اعظم شهدا برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در تبریز

وی، افزود: ماه مبارک رمضان ماه غفران و رحمت الهی، ماهی است که در آن همه مردم مومن و خداجو سر خوان پر برکت الهی نشسته و متنعم می شوند و در طول مدت یک ماه روزه داری توانسته‌اند خود را به پروردگارشان نزدیک کنند، و حال بعد از یک ماه شب زنده داری به پایان این ماه و وداع با آن رسیده ایم، در همین راستا و در واپسین روزهای این ماه عاشقی مراسمی تحت عنوان «وداع با ماه مبارک رمضان» برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به اینکه این مراسم در آخرین روز از این ماه عزیز در حسینیه اعظم شهدا و در جوار قبور مطهر و پاک شهدای گرانقدر برگزار می‌شود گفت: این مراسم معنوی با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و هیئت رزمندگان اسلام استان روز پنجشنبه 24 خرداد ماه مصادف با 29 رمضان بعد از افطار با حضور مردم مومن و روزه دار برگزار خواهد شد.

فلاحی در تشریح برنامه‌های این مراسم افزود: برنامه سخنرانی و قرائت دعای وداع با ماه مبارک رمضان را حجت‌الاسلام‌ واضحی آشتیانی، که از وعاظ و ذاکرین برجسته شهر قم هستند برعهده خواهند داشت ، و در پایان جلسه از مداحی ذاکر اهلبیت حاج مهدی لیثی بهره مند خواهیم شد.

انتهای پیام

captcha