پنجمین مسابقات قرآن مدارس اسلامی در غنا
کد خبر: 3721993
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
ایران برگزار کرد؛

پنجمین مسابقات قرآن مدارس اسلامی در غنا

گروه بین‌الملل - پنجمین دوره مسابقات قرآنی مدارس اسلامی با حضور 60 دانش‌آموز از چهار مدرسه منتخب اسلامی آکرا (پایتخت غنا) در این شهر برگزار شد.

پنجمین مسابقات قرآن مدارس اسلامی در غنابه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ در راستای فعالیت‌های مشترک فرهنگی ـ دینی رایزنی فرهنگی ایرن در غنا و مؤسسه آموزشی نور مبین، پنجمین دوره مسابقات قرآنی مدارس اسلامی با حضور 60 دانش‌آموز از چهار مدرسه منتخب اسلامی آکرا (پایتخت) برگزار شد.

این رقابت‌ها در گروه سنی زیر 14 سال و در دو بخش حفظ و قرائت قرآن کریم انجام شد و هشت تن از دانش‌آموزان موفق به کسب رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات شدند.

حسن حمزه، دانش‌آموز 9 ساله مدرسه «الرشاد» آکرا موفق به کسب رتبه اول در بخش حفظ قرآن کریم شد و در بخش قرائت نیز جویریا ابوبکر کامل، دیگر دانش‌آموز این مدرسه مقام اول را کسب كرد.

جوایز بهترین مدارس اسلامی هم به ترتیب به مدرسه اسلامی «الرشاد»، مدرسه اسلامی «امام مهدی(عج)» و مدرسه اسلامی «الادب»، تعلق گرفت.

داوری این دوره از مسابقات را شیخ نورالحق یاحوذا، مدیر جمعیت خدمات قرآنی غنا و شیخ محمد مجیب، معاون بخش فرهنگ و مذاهب دانشگاه اسلامی غنا بر عهده داشتند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha