خانواده شهدا پشتوانه اعتقادی نظام اسلامی هستند
کد خبر: 3722037
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

خانواده شهدا پشتوانه اعتقادی نظام اسلامی هستند

گروه معارف- فرمانده انتظامی البرز از خانواده شهدا به عنوان پشتوانه اعتقادی نظام اسلامی یاد کرد و گفت: باید به بهترین نحو ممکن از خانواده شهدا قدردانی شود.

خانواده شهدا پشتوانه اعتقادی نظام اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از البرز سردار عباسعلی محمدیان، 21 خرداد دراین دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان «میثم قهری» و «سیروس فولادوند» با اشاره به فرمایشات حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری اظهارکرد: پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدان و همراهی خانواده‌های معظم این عزیزان است.
وی خانواده‌های معظم شهدا را بازوی توانمند و معنوی‌ترین پشتوانه اعتقادی برای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان افراد برگزیده خداوند هستند که تمام وجودشان سرشار از عشق به خدا و ایمان به راهی بود که طی کردند.
این مسئول بیان کرد: به برکت خون شهدای گرانقدر، امروز تمام آحاد مردم در امنیت زندگی می‌کنند و خانواده شهدا نیز پاسداران حرمت خون این عزیزان هستند و در سعادت جامعه نقش به سزایی دارند.
شهید «سیروس فولادوند» از از شهدای نیروی انتظامی است که در اردیبهشت ماه سال 84 در در حین انجام ماموریت بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد و از این شهید بزرگوار یک فرزند 12 ساله به یادگار مانده و شهید «میثم قهری» نیز از شهدای نیروی انتظامی است که در فروردین ماه سال 96 در در حین تعقیب خودرو قاچاقچیان در حالی به شهادت رسید که از شیرینی تولد فرزند ناکام ماند و از این شهید بزرگوار یک فرزند 6 ماهه به یادگار مانده است.
انتهای پیام./

 

captcha