دشمنان به دنبال کمرنگ سازی امر به معروف در جامعه هستند
کد خبر: 3722076
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

دشمنان به دنبال کمرنگ سازی امر به معروف در جامعه هستند

گروه فرهنگی-امام جمعه بجنوردگفت: در حال حاضر دشمنان در تلاش هستند تا فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده و افراد نسبت به احیاء این مهم بی تفاوت شوند.

دشمنان به دنبال کمرنگ سازی امر به معروف در جامعه هستند

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در جلسه شورای اداری استان اظهارکرد: در حال حاضر نوک حمله دشمنان زنان و جوانان بوده و این دو قشر بیش از پیش به منظور ایجاد انحراف در مسیر آنان مورد تهاجم قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست دشمن برای نفوذ گام به گام استحصاله فرهنگی بوده، افزود: دشمنان از این طریق خواهان از بین بردن ارزش های اسلامی و نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند منکر در جامعه تبدیل به معروف شوند، خاطرنشان کرد:در این راستا دشمنان آنقدر بر روی ذهن نفوذ پیدا می کنند تا منکر در جامعه ترویج یابد.

محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی، در این جلسه بر لزوم بکارگیری زنان و جوانان در پست های مدیریتی تا کید کرد، گفت: امیدواریم در حوزه معاونت عمرانی برای نخستین بار نیز از زنان استفاده شود.

وی با تاکید بر استمرار فعالیت های اولویت دار عمرانی در استان، ادامه داد: در حال حاضر پیمانکار پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان ۶۰۰ میلیارد ریال طلب دارد این در حالیست که اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ۵۱۰ میلیارد ریال است.

 وی با تاکید بر راه اندازی فاز اول کلینیک ناباروری در استان توسط جهاددانشگاهی، عنوان کرد: این پروژه با مشارکت استانداری و جهاددانشگاهی در استان پیگیری شده و امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.

معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: در دولت یازدهم 6 هزار و 300 پروژه عمرانی ناتمام و نیمه تمام با 31 هزار میلیارد ریال در این استان به بهره برداری رسید، هم اکنون تعداد زیادی پروژه نیز در دست اجرا است.

محمد حسین علی نیا افزود: راه آهن جوین - اسفراین، راه آهن گرگان، بجنورد و مشهد، جاده بجنورد - جنگل گلستان، طرح های آب، برق، گاز و راه از جمله پروژه های در دست اجرا است.

وی افزود: پروژه جاده بجنورد - جنگل گلستان در مدت چهار سال چهار برابر هشت سال گذشته کار انجام شده است که 60 کیلومتر از آن به بهره برداری رسید و 12 کیلومتر نیز به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

معاون جدید عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین  با تاکید بر لزوم هم افزایی و مشارکت و انسجام در اقدامات عمرانی،اظهار کرد: با توجه به وجود تنگناهای مالی در همه بخش ها اما امیدواریم بتوانیم با قدرت این مهم را انجام دهیم.

گفتی است در پایان این مراسم از زحمات محمد حسین علی نیا تقدیر و رضا رجب زاده به عنوان معاون عمرانی استانداری معرفی شد.

captcha