آموزش ۳۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی «قائم آل‌محمد(عج)» کلوانق هریس
کد خبر: 3722106
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

آموزش ۳۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی «قائم آل‌محمد(عج)» کلوانق هریس

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مؤسسه قرآنی قائم آل محمد (عج) کلوانق هریس، با بیان اینکه ۳۰۰ قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این موسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی و حفظ از گرایش‌های آموزشی موسسه قلمداد می‌شوند.

محمد راوی، مدیر مؤسسه قرآنی قائم آل محمد(عج) کلوانق هریس در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 300 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این موسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی و حفظ از گرایش‌های آموزشی موسسه قلمداد می‌شوند.

آموزش 300 قرآن آموز در مؤسسه قرآنی قائم آل محمد(عج) کلوانق هریس
وی افزود: زنگار دل با قرآن برطرف می‌شود و هرکس با تمسک جستن به قرآن ساده زیستی، صبر و استقامت در برابر سختی‌ها و نحوه صحیح زندگی را می آموزد و جامعه به این شکل ساخته می شود.
وی با اشاره به پایه‌های سنی قرآن آموزان خاطرنشان کرد: قرآن آموزان در پایه‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس های آموزشی حاضر می شوند.
راوی، از رسالت دین و قرآن گفت و ادامه داد: رسالت دین و قرآن، «شكوفایی متوازن، متعادل و هماهنگ انسان» است و بر این اساس باید انسان را شناخت و آغاز و انجام او را دانست، باید جایگاه انسان را در كل هستی به درستی تعریف كرد و رابطه او با خدا، خود، جامعه و طبیعت را تنظیم نمود.
مدیر مؤسسه قرآنی قائم آل محمد(عج) کلوانق هریس یادآور شد: زندگی حقیقی و حیات طیبه در پرتو علم به دستورها و رهنمودهای قرآن شکل می‌گیرد.
راوی اظهار کرد: اگر قرآن در متن زندگی ما نفوذ کند و و به عنوان کتاب راهنما به معارف آن عمل کنیم نگرش ما تغییر خواهد کرد.
وی با اشاره به فرموده پیغمبر(ص) افزود: پیامبراکرم(ص) می فرمایند: هركس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به فرشتگان و پيامبران و رسولان داده شده، براى اوست.
مدیر مؤسسه قرآنی قائم آل محمد(عج) کلوانق هریس، سعادتمندی در دنیا و آخرت را از آثار رجوع به قرآن دانست و تاکید کرد: رجوع به قرآن درس و راه زندگی را می آموزد و هرکس آموخته ها را بکار گیرد در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد شد.

انتهای پیام

captcha