عملیات روانی؛ محور اصلی شرارت‌های دشمنان علیه ملت ایران
کد خبر: 3722113
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
حجت‌الاسلام آل‌هاشم عنوان کرد:

عملیات روانی؛ محور اصلی شرارت‌های دشمنان علیه ملت ایران

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: عملیات روانی و فشارهای اقتصادی محور اصلی شرارت‌های دشمنان علیه ملت ایران هست اما این فتنه‌ها را فعالان اقتصادی با رونق فضای کسب و کار خنثی خواهند کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز گذشته، 21 خرداد در نشست مشترک نمایندگان دولت و کارفرمایان بخش صنایع غذایی استان گفت: باید از انتقال اعتبارات بانک‌های خصوصی به خارج از استان و سرمایه گذاری آن در استان‌های دیگر جلوگیری شود و این سپرده درقالب تسهیلات کم بهره در اختیار صنعتگران آذربایجان شرقی قرار گیرد.

عملیات روانی محور اصلی شرارت‌های دشمنان علیه ملت ایران هست
وی با بیان اینکه خروج اعتبارات بانک‌های خصوصی از استان اجحاف در حق صنعت آذربایجان‌شرقی است خاطرنشان کرد: برخی بانک های خصوصی مستقر در استان با انتقال سپرده ها به دیگر استان‌ها حقوق صنعتگران را تضییع می‌کنند.
حجت‌الاسلام آل هاشم، گفت: راهبرد اقتصادی کشور، مدنظر مقام معظم رهبری که از 10 سال پیش در عناوین سال از سوی معظم له بیان میشود باید اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی خصوصاً بانک‌های عامل باشد تا با تسهیلات کم بهره از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی حمایت کنند.
امام جمعه تبریز، با اشاره به اینکه دشمن با فشارهای اقتصادی برای ضربه زدن به ملت ایران سرمایه گذاری کرده است گفت: دشمن در تلاش است با سوء استفاده از شرایط اقتصادی و وضع تحریم های اقتصادی، ملت ایران را در تنگنا قرار دهد چرا که بدخواهان نظام توان تحمیل جنگ‌های پرهزینه نظامی علیه ملت را ندارند.
حجت‌الاسلام آل هاشم افزود: در چند سال اخیر تحریم‌ها به جنگ اقتصادی تبدیل شده که این موضوع محور اصلی شرارات‌های آنهاست ولی با حمایت از فعالان اقتصادی و رونق فضای کسب و کار این نقشه ها خنثی خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه صنایع غذایی استان از برندهای مطرح کشور هستند مشکلات گمرکی این حوزه را یادآور شد و گفت: مسئولان گمرکات استان در جهت تسریع در ترخیص مواد اولیه صنایع علاوه بر رفع موانع تدابیر ویژه ای در نظر بگیرند.
انتهای پیام

captcha