معرفی داوران بخش داستان کنگره ادبیات آئینی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3722195
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

معرفی داوران بخش داستان کنگره ادبیات آئینی خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی-رئیس حوزه هنری خراسان‌شمالی گفت :با توجه به دریافت 100 اثرازنویسندگان استان‌های گلستان و خراسان‌شمالی در بخش داستان سومین کنگره ادبیات آئینی،  داوران بخش داستان این کنگره معرفی شدند.

معرفی داوران بخش داستان کنگره ادبیات آئینی خراسان‌شمالی

وحید نمازی، رئیس حوزه هنری استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی با اشاره به معرفی داوران بخش داستان سومین کنگره ادبیات آئینی استان، اظهار کرد: قاسمعلی فراست، سعید تشکری و سیدعلیرضا مهرداد به‌عنوان داوران بخش داستان این کنگره انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به وصول 400 اثر شعر و داستان در دبیرخانه سومین کنگره ادبیات آئینی خراسان شمالی، افزود: از این تعداد 100 اثر داستانی و 300 اثر هم شعر هستند.

نمازی عنوان کرد: از مجموع 100 داستان ارسالی به این کنگره 80 اثر در رده سنی بزرگ‌سال، سه اثر در رده سنی زیر 20 سال و در بخش ویژه هم هفت اثر به دبیرخانه سومین کنگره ادبیات آئینی خراسان شمالی ارسال شده است.

وی با اشاره به شرکت شاعران و نویسندگان استان‌های خراسان شمالی و گلستان در این کنگره، گفت: از مجموع 400 اثر رسیده به دبیرخانه کنگره، 80 اثر در دو بخش شعر و داستان از سوی هنرمندان گلستانی به سومین کنگره ادبیات آئینی خراسان شمالی ارسال شده است.

نمازی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این کنگره پایان یافته است، اظهار کرد: در روزهای آتی داوری آثار بخش داستان از سوی هیئت داوران آغاز شده و پس از انتخاب برگزیدگان در دو بخش شعر و داستان، اختتامیه سومین کنگره ادبیات آئینی خراسان شمالی چهاردهم تیرماه در بجنورد برگزار می‌شود.

گفتنی است، فراخوان سومین کنگره ادبیات آئینی خراسان شمالی در دو بخش شعر و داستان با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و حوزه هنری گلستان ویژه استان‌های خراسان شمالی و گلستان در بهمن‌ماه سال گذشته منتشر و به دلیل استقبال مناسب هنرمندان تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه امسال تمدید شد.

captcha