نماز عید فطر در کانون‌های روستایی اقامه می‌شود
کد خبر: 3722237
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

نماز عید فطر در کانون‌های روستایی اقامه می‌شود

گروه اجتماعی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: نماز عید سعید فطر با هدف ترویج معارف نماز و عمل به تکالیف شرعی به همت کانون‌های روستایی اقامه می‌شود.

نماز عید سعید فطر در کانون های روستایی اقامه می شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل روز گذشته21 خردادماه در جلسه شورای اداری گفت: اقامه نماز به ویژه نماز عید سعید فطر مهم و ضروری است و باید در مناطق روستایی همچون مناطق شهری اقامه شود.
وی با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر با هدف نشر معارف نماز و انجام به تکالیف شرعی به همت کانون های روستایی برگزار می شود، تصریح کرد: این فرهنگ سازی به همت فعالان کانون های مساجد در مناطق روستایی با حضور روحانیون انجام می شود.
سقاء با تاکید بر اینکه برگزاری جزءخوانی قرآن کریم به ویژه در مناطق روستایی و استقبال عموم مردم از این برنامه معنوی بسیار خوب بود، افزود: محافل جزءخوانی اردبیل نیز در مصلی با مشارکت کانون های این شهرستان به صورت فعال فرهنگی برگزار شد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان این مطلب که فرهنگ سازی افطاری ساده در مساجد از دیگر فعالیت های فعالان کانون های مساجد در این ماه مبارک بود، خاطر نشان کرد: اقامه نماز جماعت همزمان با اذان مغرب و عشا و برپایی سفره افطاری ساده یکی از برکات مهم فرهنگ سازی این فریضه الهی توسط فعالان کانون های مساجد است.
انتهای پیام

captcha