دومین محفل قرآنی بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد
کد خبر: 3722298
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
در ماه رمضان؛

دومین محفل قرآنی بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد

گروه جلسات و محافل ــ دومین محفل انس با قرآن کریم مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی در ماه مبارک رمضان امروز، 22 خردادماه برگزار ‌شد.

دومین محفل قرآنی بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد

به گزارش ایکنا؛ دومین محفل انس با قرآن کریم مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی در ماه رمضان صبح امروز سه‌شنبه، ۲۲ خردادماه در سالن مدرس وزارت امور اقتصادی و دارایی واقع در میدان امام خمینی(ره) تهران برگزار ‌شد.

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط آلبالان، نفر برتر مسابقات قرآن وزارت امور اقتصادی و دارایی و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، زمانی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی در سخنان کوتاهی به حضار در مراسم خیرمقدم گفت.

در ادامه برگزاری این محفل قرآنی و معنوی، امیرحسین حیدری، قاری ممتاز و برجسته و حافظ کل قرآن کریم به اجرای برنامه تلاوت مجلسی پرداخت که مورد استقبال فراوان حضار در مراسم نیز قرار گرفت.

دومین محفل قرآنی بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد

همچنین، در ادامه برگزاری این مراسم که با اجرای اسلامی، از مجریان قرآنی کشور همراه بود، جلیلی، معاون حقوقی وزیر امور اقتصادی و دارایی در رابطه با موضوع قرآن کریم و اهمیت اجرای دستورات آیات الهی در زندگی و نیز نهادینه شدن سبک زندگی قرآنی به سخنرانی پرداخت.

در ادامه برگزاری این محفل نورانی نیز حنانه خلفی، حافظ نوجوان کل قرآن کریم طی اجرای برنامه‌ای به ارائه محفوظات قرآنی خود پرداخت که این برنامه نیز استقبال فراوان حضار در برنامه را به همراه داشت.

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این محفل قرآنی نیز با حضور مسئولان حاضر در مراسم، برنامه اهدای جوایز به نفرات برتر دومین دوره مسابقات قرآنی مرکز بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی اجرا شد.

گزارش تصویری این محفل قرآنی را اینجا ببینید.

انتهای پیام

captcha