لزوم نصب المان شهید انصاری در یکی از میادین رودسر
کد خبر: 3722363
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
فرماندار رودسر تاکید کرد:

لزوم نصب المان شهید انصاری در یکی از میادین رودسر

گروه اجتماعی- وارسته، با تاکید بر لزوم نصب المان شهید انصاری در یکی از میادین شهرستان رودسر، گفت: ارزش گذاری به مفاخر و کسانی که دارای جایگاه ویژه در بین مردم هستند، یکی از اساسی ترین برخوردهای مدیریتی در سطح دنیاست.

به گزارش ایکنا از گیلان، علی وارسته، فرماندار شهرستان رودسر امروز، 22 خرداد در جلسه ستاد بزرگداشت شهید انصاری، استاندار شهید گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویزه شهید انضاری و شهید نورانی، استاندار و معاون استاندار شهید، برگزاری یادواره مذکور را در سطح ملی مهم دانست و گفت: شهید انصاری به عنوان اولین و تنها استاندار شهید کشور جایگاه والا و ارزشمندی دارد و مدیران باید نسبت به هرچه باشکوه تر برگزاری این مراسم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با تاکید بر لزوم نصب المان شهید انصاری در یکی از میادین شهرستان رودسر، گفت: ارزش گذاری به مفاخر و کسانی که دارای جایگاه ویژه در بین مردم هستند، یکی از اساسی ترین برخوردهای مدیریتی در سطح دنیاست.

لزوم نصب المان شهید انصاری در یکی از میادین رودسر

این مقام مسئول تصریح کرد: ساخت المان و یادمان شهدا علی الخصوص شهید انصاری به عنوان یک جوان ایرانی که در زمان خود به عنوان یک نابغه شرایط و موقعیت خوبش را در خارج از کشور رها می کند و به کشور خود باز می گردد می تواند نقش موثری در شناساندن شخصیت شهدای بزرگوار به نسل امروز داشته باشد .

وارسته، با بیان اینکه مراسم گرامیداشت شهید انصاری باید در حد مقام ایشان برگزار شود، تاکید کرد: برگزاری اینگونه مراسم و یادواره ها برای افراد فاخر و ارزشمند باید با هدف انتقال فرهنگ و شخصیت آنان به درستی و در حد جایگاه آنان برای نسل امروز صورت گیرد و الگوهای واقعی را معرفی کنیم.

انتهای پیام

captcha