معرفی هفت کتاب به عنوان منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی
کد خبر: 3722387
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

معرفی هفت کتاب به عنوان منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

گروه فرهنگی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز به معرفی هفت کتاب به عنوان منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان برای دسترسی به منابع جشنواره به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کنند.

معرفی هفت کتاب به عنوان منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

سعید برزگری در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: به تازگی فراخوان شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی منتشر شده که در این فراخوان هفت کتاب به عنوان منابع این جشنواره معرفی شده است.
وی ادامه داد: جشنواره کتابخوانی رضوی امسال در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» برگزار می‌شود.
این مسئول توضیح داد: کتاب معرفی شده در رده سنی کودک (۴ تا ۱۱ سال) کتاب‌های «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی از انتشارات به‌نشر و «مژده گل» نوشته محمود پوروهاب از نشر جمکران با موضوع داستان‌هایی از زندگی امام رضا(ع) است.
وی با اشاره به کتاب‌های رده سنی نوجوان گفت: در رده سنی نوجوان (۱۱ تا ۱۷ سال) کتاب‌های «مسافر هشتم» با موضوع امام رضا(ع) و «کاش تو را می‌دیدم» با موضوع حضرت معصومه(س) نوشته مژگان شیخی از نشر قدیانی، به عنوان منابع معرفی شده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز ابراز کرد: در بخش جوان و بزرگسال (۱۷ سال به بالا) نیز کتاب‌های «ماه هشتم» اثر مهدی غلامعلی از نشر دارالحدیث با موضوع امام رضا(ع)، «مهر ولایت در آسمان ایران» اثر آیت‌الله کریمی جهرمی از نشر بوستان و کتاب «به سپیدی یک رؤیا» اثر فاطمه سلیمانی از نشر کتاب نیستان با موضوع حضرت معصومه(س) به عنوان منابع جشنواره معرفی شده است.
برزگری ادامه داد: علاقه‌مندان برای دسترسی به منابع این جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند و یا می‌توانند پرسشنامه و فایل PDF منابع را از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (www.iranpl.ir) دریافت کنند.
وی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را تا ۳۱ تیرماه به یکی از کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشورتحویل دهند.
این مسئول با اشاره به زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره افزود: داوری آثار هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از ۱۵ مرداد آغاز می‌شود و اختتامیه نیز در ایام دهه ولایت (دهه اول شهریور) با حضور افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام./

captcha