برگزاری 677 جلسه کتابخانه ای در آذربایجان غربی
کد خبر: 3722408
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
طی سال گذشته صورت گرفت؛

برگزاری 677 جلسه کتابخانه ای در آذربایجان غربی

گروه فرهنگی - کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت های فرهنگی انجام شده توسط کتابخانه های عمومی استان گفت: در سال ٩٦ فعالیت های فرهنگی همچون ٦٧٧ نشست کتابخانه ای توسط اعضای کتابخانه های عمومی استان که در آن افراد کتاب های مطالعه کرده خود را به یکدیگر معرفی کردند، برگزار شد.

برگزاری 677 جلسه کتابخانه ای در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، زکیه لطفی کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: 677 جلسه کتابخانه ای به دو صورت مدرسه ای توسط کادر مدرسه و دانش آموزان و کتابخانه ای که توسط اعضا برگزار شد که از این تعداد ٣٨٩ نشست کتابخانه ای و ٢٣٣ نشت مدرسه ای بود.

وی افزود: جهت آشنایی افراد جامعه با کتابخانه ها فعالیت های فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی و نقاشی در کتابخانه های عمومی برگزار شد که امیدواریم بصورت مستمر ادامه داشته باشد.

لطفی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ٢٨ جلسه نقد و رونمایی از کتاب با حضور نویسندگان،‌ افراد فرهیخته و علاقه مند به کتاب در کتابخانه های استان برگزار شد.

وی ادامه داد: از جمله فعالیت های ترویجی در سطح استان برگزاری ٧٦٠ جلسات مطالعاتی، ٥٣٣ کارگاه قصه گویی برای کودکان، ٤٣٧ نمایشگاه کتاب و ١٠٨ کلاس آموزشی همچون کاردستی،‌ اوریگامی، ‌رایانه،‌ طراحی، نقاشی و نویسندگی را می توان برشمرد.

کارشناش امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی ضمن اشاره به طرح با هم بخوانیم که در کتابخانه های کل کشور و بخصوص مناطق محروم برگزار شد، گفت: در بهمن ماه سال گذشته همزمان با دهه فجر این طرح در دو کتابخانه گنج دانش و آیت الله خسروی تکاب توسط ١٢ نفر از کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه اجرا شد و در اردیبهشت ماه امسال به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

captcha