آغاز دوره‌های آموزشی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران از 5 تیر
کد خبر: 3722559
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
مرجانی خبر داد:

آغاز دوره‌های آموزشی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران از 5 تیر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر آموزش سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ ضمن معرفی دوره‌های آموزشی این سازمان در سال 97 از آغاز این دوره‌ها از روز پنجم تیرماه خبر داد.

دوره‌های آموزشی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران در سال 97 / شروع از 5 تیرماه

علی‌اکبر مرجانی، مدیر آموزش سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برنامه‌های آموزشی این سازمان در سال 97، گفت: از اوایل تابستان دوره‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در این سازمان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به آغاز ثبت‌ نام‌ برای حضور در این دوره‌ها، افزود: در کنار آموزش روخوانی و روان‌خوانی بحث آموزش قرآن در حلقه‌های صالحین، بحث حفظ قرآن در شعب تخصصی حفظ قرآن و پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز برقرار خواهد بود.
مدیر آموزش سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: در سال‌های گذشته و در بخش مفاهیم به آموزش مفاهیم قرآن در سطوح یک، دو و سه پرداختیم، امسال سطح چهار نیز به این آموزش‌ها اضافه شده است.
مرجانی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به اهدای گواهینامه پایان دوره به حاضران اشاره و بیان کرد: این دوره‌های آموزشی از روز پنجم تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی در مورد شهریه‌‌های این دوره‌ها گفت: برخی دوره‌ها مانند حفظ قرآن کریم که به صورت ترمی برگزار می‌شود، دارای شهریه است، اما برای سایر ادوار هیچ شهریه‌ای دریافت نمی‌شود. ثبت نام برای حضور در این دوره‌ها نیز به صورت تلفنی و از طریق شماره 6 - 779822222  خواهد بود.
مدیر آموزش سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در بخش دیگری از این گفت‌وگو به برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیز اشاره و اظهار کرد: علاوه بر دوره‌های آموزشی مورد اشاره، یک سری کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب طراحی شده است که به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ برگزار خواهد شد.
مرجانی گفت: این دوره‌ها شامل سبک زندگی قرآنی، آشنایی با مباحث مهدویت، آشنایی با معارف نهج‌البلاغه و آشنایی با معارف صحیفه سجادیه خواهد بود. این کارگاه‌های آموزشی به صورت ضبط تلویزیونی برگزار می‌شود تا در مناسبت‌های مختلف از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شود.

انتهای پیام

captcha