تدوین ۱۶۵ عنوان برنامه عملیاتی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اردبیلی
کد خبر: 3722602
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

تدوین ۱۶۵ عنوان برنامه عملیاتی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اردبیلی

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از تدوین ۱۶۵ عنوان برنامه عملیاتی برای اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و افزود: امسال ۳۵۰ پایگاه تابستانی با یک هزار و ۱۷۲ کلاس در رشته‌های قرآنی، فرهنگی، هنری مهارتی و ورزشی فعالیت خواهند کرد.

تدوین 165عنوان برنامه عملیاتی برای اوقات فراغت دانش آموزان اردبیلیمصطفی کافی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل درگفت وگو با خبرگزاری ایکنا از اردبیل، از تدوین 165عنوان برنامه عملیاتی برای اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و افزود: امسال 350 پایگاه تابستانی با هزار و 172کلاس در رشته های قرآنی، فرهنگی، هنری مهارتی و ورزشی فعالیت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه سال گذشته 74 هزار نفر در این کلاسها شرکت کرده بودند، افزود: پیش بینی می کنیم تعداد 93هزار دانش آموز امسال در این کلاسها حضور یابند.
کافی ادامه داد: در کنار برگزاری پایگاه های تابستانی در سطح استان در 5 منطقه استان اردوگاه موقت تابستانی نیز برقرار می شود.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این اردوها در ناحیه 1و2 اردبیل، منطقه لاهرود، شهرستان پارس آباد، خلخال و در اردوگاه مقدس اردبیلی و فرزندان امام شهرستان نیر برگزار می شود.

captcha