خیرین 10 مهدکودک در مناطق زلزله‌‌زده کرمانشاه می‌سازند
کد خبر: 3722650
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

خیرین 10 مهدکودک در مناطق زلزله‌‌زده کرمانشاه می‌سازند

گروه جامعه ــ با همکاری بهزیستی و خیرین 10 واحد مهدکودک در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ساخته می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی جلسه امضای تفاهم نامه مابین معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و مؤسسه خیریه نیک گامان جمشید با موضوع کمک به ساخت و تجهیز 10 واحد مهدکودک شهری، حاشیه و روستامهد در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حبیب‌الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی و محمد نفریه، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، سازمان بهزیستی به عنوان طرف اول تفاهم نامه مواردی همچون؛ هماهنگی با استان کرمانشاه در خصوص معرفی مهدهای کودک واجد شرایط جهت تجهیز و همچنین نظارت بر حسن اجرای کار در تمامی مراحل ساخت و تجهیز، نظارت برنصب کتیبه متحدالشکل و در معرض دید عموم با نام خیر متولی، تأمین یک وعده غذای گرم برای کودکان روستا مهدهای راه‌اندازی شده در این مناطق و.... را عهده‌دار شده است.

طرف دوم تفاهم نامه نیز وظیفه تأمین اعتبار این پروژه را در سه مرحله و به مبلغ 500 میلیون ریال جهت ساخت و 100 میلیون ریال به منظور تجهیز مهدهای کودک در مناطق مذکور عهده دار شده است. همچنین انتخاب پیمانکار طرح و ارائه گزارش تصویری و مالی از روند پیشرفت پروژه به سازمان بهزیستی کشور نیز از تعهدات طرف دوم قرارداد است.

یادآوری می‌شود، این تفاهم نامه از 23 خرداد‌ماه، به مدت یک سال شمسی معتبر است و در صورت لزوم و با توافق طرفین قابل تمدید است.

  انتهای پیام

captcha