مردم اصفهان 4 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند
کد خبر: 3722734
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
در ماه رمضان امسال

مردم اصفهان 4 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

گروه اجتماعی - اصفهانی‌ها در ماه رمضان امسال بیش از چهار میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دادند.

مردم اصفهان 4 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه دستگیری و کمک به نیازمندان است، اظهار کرد: مردم نیکوکار اصفهان در این ماه تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان به‌صورت نقد و کالا به نیازمندان همشهری خود کمک کردند.
شیران اطعام، توزیع سبد غذایی، برگزاری ضیافت افطاری، جذب حامی در طرح‌های مختلف، جمع‌آوری وجوهات شرعی، سرکشی و رسیدگی حضوری به خانوارهای تحت حمایت و آزادی زندانیان را از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۲۵ هزار سبد غذایی با کمک‌های خیران و نیکوکاران اصفهانی تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.
وی بابیان اینکه ۵۱ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این ماه با دعوت به ضیافت‌های افطاری خیران اصفهانی و همچنین دریافت غذای گرم، اطعام شدند، گفت: بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای توزیع سبد غذایی و اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان از محل کمک‌های مردمی هزینه شد.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان از جذب پنج هزار حامی در ماه مبارک امسال خبر داد و گفت: این حامیان نیکوکار در طرح‌های حمایتی این نهاد به‌ویژه اکرام ایتام و فرزندان محسنین، با قبول حمایت مادی و معنوی از جامعه هدف اقدام به همکاری با این نهاد کردند.
شیران بابیان اینکه طرح‌های حمایتی دامنه گسترده‌ای از نیازهای مددجویان تحت حمایت را شامل می‌شوند، گفت: کمیته امداد در این طرح‌ها نقش واسطه کمک‌ها را بر عهده دارد.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به روش‌های ثبت‌نام در طرح‌های حمایتی کمیته امداد گفت: خیران و نیکوکاران گران‌قدر می‌توانند به‌سادگی و با مراجعه به بخش نیکوکاری در تارنمای Isfahan.emdad.ir ضمن آشنایی بیشتر و دقیق‌تر با این طرح‌ها اقدام به پذیرش حمایت ایتام و نیازمندان همشهری خود کنند.

انتهای پیام

captcha