تشریح فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد
کد خبر: 3722736
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

تشریح فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد در ماه رمضان تشریح شد.

به گزارش ایکنا؛ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهر کرد در ماه رمضان طرح قرآن در رمضان را در 9 شهرستان در قالب برنامه جزء خوانی قرآن کریم به همراه تفسیر آیات کلام الله در مراکز شهرستان‌ها با حضور قاریان ممتاز استانی برگزار کرد. همچنین در شهرستان‌ها توسط 200 مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی برنامه‌های قرآنی اجرا شد.
یکی دیگر از برنامه‌های شاخص این اداره، برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن به صورت با شکوه در مصلی امام خمینی(ره)شهرستان بود که از استقبال خوبی همراه شد.

تشریح فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد
این اداره برنامه‌های متنوعی را نیز برای پس از ماه رمضان در نظر گرفته است که می‌توان به برگزاری دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم اشاره کرد که قبل از ماه رمضان آزمون ورودی آن از 25 نفر علاقه‌مند بانو و آقا اخذ شد، و اکنون پس از گذراندن دروس تجوید و لحن در 4 روز به مرحله بعدی راه خواهند یافت.
برنامه‌های تابستانه این مرکز برای مراکز قرآنی و موسسات شامل برگزاری آموزش‌های عمومی قرآن، حفظ قرآن(جزء30)، کارگاه‌های سبک زندگی، برگزاری دوره استعدادهای قرآن، اعزام 31 نفر از استعدادهای قرآنی به یزد، مشارکت مؤسسات قرآنی در اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی و همچنین به روز رسانی پرونده‌های موسسات قرآنی است.
انتهای پیام

captcha