کارهای جهادی طبق تخصص هر دانشجو به او محول شود
کد خبر: 3722765
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹

کارهای جهادی طبق تخصص هر دانشجو به او محول شود

گروه اجتماعی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید در اردوهای جهادی و طرح هجرت تخصص دانشجویان بسیجی شناسایی شده و کارهای مرتبط با رشته تخصصی به آن ها محول شود.

کارهای جهادی طبق تخصص هر دانشجو به او محول شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی و طرح هجرت که در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد با اشاره به اینکه باید در این اردوها تخصص مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: دانشجویان و افراد باید کارهای تخصصی مربوط به رشته های درسی و کاری خود خدمات ارائه کنند و لازمه این اقدام بر این است که بسیج سازندگی برنامه ها و تخصص افراد را شناسایی و تفکیک کند تا بتوان به خوبی برنامه ریزی کرد.

رادفر تصریح کرد: بسیج سازندگی باید آمادگی و توان خود را به دستگاه های دولتی اعلام کنند تا مشاهده کنیم چه کارهایی می توان کرد و همچنین باید ادارات موارد پیشنهادی را مورد مطالعه دهند تا بتوان اقدامات را به بسیج سازندگی واگذار کرد.

11 هزار و 400 نفر در اردوهای جهادی سال گذشته آذربایجان غربی شرکت کردند

اللهوردی داداش زاده جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در ادامه این جلسه ضمن اشاره به اهداف اردوهای جهادی و ارائه گزارشی از فعالیت های جهادی سال گذشته گفت: اردوهای جهادی و طرح هجرت با هدف آشناسازی جوانان با فضای کار، تلاش و فعالیت های جمعی و گروهی و اغتنام اوقات فراغت برپا می شود.

داداش زاده اظهار کرد: طی سال گذشته حدود 605 گروه جهادی متشکل از 11هزارو 400 نفر بود در اردوهای جهادی و طرح هجرت شرکت کردند که تعداد 4 هزار و 712 نفر آن خواهر و 6هزار و 688 نفر آن را برادران تشکیل می داد.

وی افزود: با توجه به فعالیت گروه های جهادی استان 4 گروه نیز از تهران و اصفهان به عنوان گروه مهمان با هماهنگی سپاه استان در شهرهای سردشت و پیرانشهر در قالب فرهنگی و عمرانی فعالیت می کردند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 30گروه 300نفره از برادران در قالب اردوهای جهادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.

انتهای پیام

captcha