آمادگی ستاد دیه استان کرمان برای جمع‌آوری زکات فطریه
کد خبر: 3722804
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
موسوی‌قوام اعلام کرد:

آمادگی ستاد دیه استان کرمان برای جمع‌آوری زکات فطریه

گروه اجتماعی - مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان کرمان از آمادگی ستاد دیه برای جمع‌آوری زکات فطریه خبر داد و گفت: از مجموع ۳۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان ۶۰ درصد آن مربوط به مهریه است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدحجت‌الله موسوی‌قوام، مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان دیشب چهارشنبه، 23 خرداد در مراسم جشن گلریزان شرق استان کرمان تصریح کرد: غیرعمد بودن جرم، نیازمندی زندانی و آبرومندی و نداشتن سابقه از عواملی است که ستاد دیه استان در راستای آزادی یک زندانی تلاش می‌کند.
وی افزود: ار بدو تأسیس ستاد دیه استان تعداد 2 هزار و ۹۵۵ نفر محکوم آزاد شدند که در این راستا ۴۷ میلیارد تومان کمک مردمی پرداخت و ۶۷۶ نفر از این تعداد نیز با گذشت شاکیان آزاد شدند.
مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان از آمادگی ستاد دیه برای جمع‌آوری زکات فطریه خبر داد و گفت: از مجموع ۳۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان ۶۰ درصد آن مربوط به مهریه است و خوشبختاته آمار بدهکاران دیه در بحث تصادفات کاهش یافته که این نتیجه تلاش نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی است.
موسوی‌قوام اظهارکرد: مبلغ دیه زندانیان زندان بم بیش از ۲ میلیارد تومان است که معادل ۷۵۰ میلیون تومانی که خیران کمک می‌کنند ما از ستاد دیه استان کمک خواهیم کرد و یک‌سوم بدهی دیه هم از شکات تخفیف گرفته شده و خواهد شد.
مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان همچنین از افزایش ۲۵ درصدی کمک‌های مردمی در جشن‌های گلریزان خبر داد.
انتهای پیام

captcha