دشمن از راه‌های مختلف قصد نفوذ و ضربه زدن به کشور را دارد
کد خبر: 3722968
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

دشمن از راه‌های مختلف قصد نفوذ و ضربه زدن به کشور را دارد

گروه شهرستان‌ها- امام جمعه شهرستان خوشاب با بیان اینکه دشمن با روش‌ها و ابزار مختلف قصد نفوذ و ضربه زدن به کشور را دارد، گفت: مردم و مسئولان بصیرت داشته باشند و آگاه به مسائل روز جامعه شوند.

دشمن از راههای مختلف قصد نفوذ و ضربه زدن به کشور را دارد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حیدر علی یوسف‌زاده، امام جمعه شهرستان خوشاب، 25 خردادماه در خطبه‌های نماز عید فطر سلطان‌آباد، اظهار کرد: این معجزه اسلام است که علم امروز ثابت کرده با روزه‌داری انسان سالم‌تر خواهد ماند.
وی با اشاره به سخنان حضرت امام سجاد(ع)، اضافه کرد: خداحافظی با ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت الهی یک مصیبت است و برای اینکه عظمت پروردگار سبحان را درک کنیم باید به سجده بیافتیم تا بزرگی خدا را درک کنیم.
خطب نماز عید فطر خوشاب با اشاره به مسائل روز کشور، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در عین اقتدار امروز در کشور مظلوم واقع شده است.
وی با مقایسه دوران پیامبر اسلام(ص) و دوران حضرت علی(ع) با زمانه کنونی، گفت: در زمان پیامبر(ص) بسیاری از مردم نفاق‌شان را آشکار نکرده بودند ولی بعد از رحلت حضرت محمد(ص) خارهای نفاق در دوران حضرت علی(ع) رشد کرده و آشکار شدند.

مردم و مسئولان بصیرت داشته باشند
حجت‌الاسلام یوسف‌زاده با تأکید بر اینکه مردم و مسئولان باید بصیرت داشته باشند و به مسائل روز کشور آگاه باشند، تصریح کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حلم و بردباری کشور را از تلاطم موج‌های خطرناک تاکنون نجات داده‌اند.
وی با اشاره به سخنان رهبری در انتقاد از اجرای برخی قسمت‌های سند 2030 ، گفت: چگونه برخی از بندهای آن را مخفیانه برخی در کشور اجرا کرده‌اند و با دارا بودن هفده فصل در فصل پنجمش ذکر شده باید مسائل جنسی در تمام دنیا گسترش یابد.
امام جمعه شهرستان خوشاب با ابراز اینکه دشمن‌ با شیوه‌ها و ابزار مختلف قصد ورد به کشور و قصد از بین بردن فرهنگ اسلامی را دارد، افزود: حتی مفتی الازهر مصر نیز در مصر از حذف آیات جهاد و شهادت در کشورش انتقاد کرده است.
وی با تأکید بر اینکه ما به مدرس‌ها نیاز داریم تا در مقابل تصویب قراردادهای ننگین در مجلس بایستند، عنوان کرد: مشکلات مسکن، مشکلات اقتصادی مردم و گرانی از واقعیت‌های روز جامعه است که باید مسئولان برای حل آن‌ها راهکار و چاره مناسب داشته باشند.
خطیب نماز عید فطر خوشاب با بیان اینکه مشکلات کشور با سخنرانی و حرف زدن حل نخواهد شد، اضافه کرد: ضعف مدیریت یکی از مشکلات امروز جامعه است.
انتهای پیام

 

captcha