عید فطر، روز دریافت پاداش الهی است
کد خبر: 3722976
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

عید فطر، روز دریافت پاداش الهی است

گروه شهرستان‌ها - امام جمعه موقت تایباد گفت: عید فطر، روز دریافت پاداش الهی و روز شکرگزاری از نعمت‌های پروردگار بعد از یک ماه بندگی خداوند است.

 عید فطر روز دریافت پاداش الهی بعد از یک ماه بندگی خداوند است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام مرتضی محدثی، امام جمعه موقت تایباد، 25 خردادماه در آیین نماز عید فطر که در مصلای قدس تایباد برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان فرصت دوباره‌ای است تا دردمندان را حس کنیم و با دشمنان خدا دشمن و با دوستان خدا دوست باشیم و عید فطر روز برداشت از برکات این ماه پربرکت است.

وی افزود: ماه رمضان فرصتی است برای توجه به خداوند و دوری گزیدن از گناهان و اول شوال روز شکرگزاری این عبادت و بندگی است.

خطیب جمعه تایباد، اسرائیل را غده سرطانی دانست و بیان کرد: این رژیم غاصب همچون غده‌ای سرطانی به جان ملت‌های مسلمان افتاده و نتیجه اعمالش تنها کودک‌کشی، خونریزی و کشتار دسته جمعی است.

وی گفت: سپاه معضل اصلی برای اسرائیل است و از همین رو سپاه را تروریسم می‌خواند و این مهم چیزی جز ترس این رژیم کودک‌کش از اقتدار نیروهای نظامی در ایران نیست.

محدثی، اول شوال را روز تضرع به درگاه الهی معرفی کرد و افزود: در چنین روزی زمانی‌که برای اقامه نماز عید فطر به مصلی می‌رسیم، باید با خضوع و فروتنی از درگاه الهی طلب استغفار کرده و امیدوار باشیم در این روز، فضل الهی نصیب‌مان شود.
امام جمعه موقت تایباد با اشاره به حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی چرخ اقتصاد را به حرکت درآورده و این حرکت سبب افزایش ازدواج، جلوگیری از طلاق، اشتغال جوانان و استقلال و خودکفایی کشور از بیگانگان می‌شود.

وی، گمرک و مرز دوغارون را فرصتی مناسب برای اشتغال دانست و اظهار کرد: حمایت از رانندگان ترانزیت و تسهیل کار آن‌ها در روان سازی اقتصاد، اشتغال و تجارت بسیار حائز اهمیت است و باید بیشتر مورد توجه مدیران اجرایی قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha