نماز «عید فطر» در یزد اقامه شد
کد خبر: 3722981
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

نماز «عید فطر» در یزد اقامه شد

گروه معارف- آیین عبادی سیاسی نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اقامه شد.

به گزارش ایکنا از یزد، مراسم روح بخش و آیین عبادی سیاسی نماز عید سعید فطر صبح امروز به امامت آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اقامه شد.
این مراسم از ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح و در مسجد ملااسماعیل یزد(مصلی نماز جمعه) و با حضور پرشور مردم ولایتمدار و مومن دارالعباده یزد برگزار شد.
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه های این نماز اظهار کرد: وحدت مسلمانان، موجب شکست توطئه های دنیای استکبار است.
وی ادامه داد: همه ما باید نسبت به دسیسه های دشمنان آگاه باشیم و بدانیم که آنها اکنون بر طبل تفرقه و چند دستگی می کوبند و از خدا می خواهیم که توانایی و آگاهی ایستادن در برابر دسیسه های دشمن را به همه ما عطا کند و بتوانیم با حفظ وحدت حتی در شرایط سخت، حافظ نظام جمهوری اسلامی باشیم.
امام جمعه یزد همچنین یاد و خاطره شهدای موتلفه اسلامی را گرامی داشت و گفت: این شهدا از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی (ره) بودند و به پیام امام لبیک گفتند و همواره انسانهایی ولایی، وارسته، فداکار و شجاع بودند.

انتهای پیام

captcha