شهدای مدافع حرم فتنه‌ها را زدودند
کد خبر: 3722993
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

شهدای مدافع حرم فتنه‌ها را زدودند

گروه فرهنگی- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: حضور شهدای مدافع حرم باعث شد فتنه بزرگی که دامن جهان را گرفته بود، شسته و پاک شود.

شهدای مدافع حرم فتنه‌ها را زدودند

به گزارش ایکنا از یزد، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد شب گذشته در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم که توسط صدا وسیمای مرکز یزد برگزار شد اظهار کرد: شهدای مدافع حرم جلوی فتنه ای که در جهان در حال گسترش بود و به نام داعش چرکی شده بود را گرفتند و ایثارگری شهدای مدافع حرم این فتنه را از بین برد.

سردار جمیری افزود: هر کس که در راه خدا هجرت کند، طبق روایتی از معصوم (ع) اگر در این هجرت بمیرد شهید محسوب خواهد شد و شهدای مدافع حرم اجری چند برابر خواهند داشت چون علاوه بر هجرت برای خدا، جان خود را نیز ایثار کردند.

وی گفت: لقمه حلال و اجر و قربی که خانواده های شهدای مدافع حرم پیش خدا داشتند باعث شده این چنین نسلی پاک و ایثارگر داشته باشند و این توفیقی است که خداوند شهادت در راه خودش را و آن هم جهت دفاع از حرم و حریم آل الله نصیب شهدای مدافع حرم کرده است.

یادآور می شود در پایان این نشست که با حضور پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد و جمعی از مسئولان در محل سالن فجر آزاد شهر یزد برگزار شد از خانواده شهید الله دادی و خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

همچنین اجرای این مراسم نیز توسط عباس گلرسان مجری سرشناس یزدی انجام شد و دو نفر از خوانندگان یزدی نیز در رسای شهدای مدافع حرم و حضرت ولی عصر (عج) آهنگی را اجرا و عالیه مهرابی بانوی شاعر یزدی نیز خاطره ای از دیدار شعرا با مقام معظم رهبری در رمضان سال جاری و همچنین شعر خود در رسای خانواده شهدای مدافع حمر را قرائت نمود.

انتهای پیام

captcha