لزوم توجه رسانه ها به هفته فقاهت و سالروز ارتحال آیت الله دهکردی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3722996
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

لزوم توجه رسانه ها به هفته فقاهت و سالروز ارتحال آیت الله دهکردی در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر توجه عموم مردم و رسانه‌ها ها به سالروز ارتحال آیت الله دهکردی و هفته فقاهت در این استان تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری - حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ۲۵ خردادماه در خطبه‌های نماز عید فطر، اظهار کرد: امروز با خدا پیمان ببندیم که زندگی جدیدی را بر اساس سبک زندگی اسلامی و خدایی زندگی را، آغاز کنیم. 
وی افزود: لازم است پاک زندگی کنیم، پاک بخوریم و این پیمان را با خدای خود ببندیم تا هر روز ما عید باشد. 
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه باید به صفات خدا متصف شویم، تصریح کرد: خدمت بی‌منت، کار مستمر، خطاپوشی و عفو دایمی، خیرخواهی، شاکر و سپاسگذاری دایمی از ویژگی‌های خدا است که متخلق به این صفات بوده تا خدا بیشتر ما را مورد عنایت خود قرار دهد. 
وی با اشاره به اینکه شش شوال سالروز ارتحال مرجع عالیقدر و وارسته به این خطه آیت‌الله ابوالقاسم دهکردی است، تاکید کرد: به وجود چنین فرد وارسته‌ای می‌بالیم که این هفته، هفته فقه و فقاهت نامیده می‌شود که لازم است رسانه‌ها به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند. 
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: استان ما می‌تواند شخصیت‌های بزرگی را پرورش دهد. 
وی ضمن تشکر از تمامی فعالان ماه رمضان اعم از روحانیون، مساجد، برنامه‌های لیالی قدر، هیات مذهبی، جوانان و اجتماعات پر شوری که در این ماه شکل گرفت، تصریح کرد: باید نمازهای جماعت و جمعه همیشه پر بار و پر شور برگزار شود و وحدت هر چه بیشتر برای استان شکل گیرد، همچنین نشست‌های فعالین ومسئولان استان قوت یابد. 
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی، فرهنگی، انتظامی و قضایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تمامی مسئولان به وحدت، همدلی و همراهی توجه جدی داشته باشند، به نفع مردم خدمت کرده و منافع مردم را مد نظر قرار دهند و درگیر جناح‌بازی‌های حزبی نشوند تا با تلاش، بتوان استانی آباد و پر رونق درست کنیم.
captcha