رفتار حسنه مسلمانان با یکدیگر سدی در مقابل مصیبت و بلاها است
کد خبر: 3723001
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

رفتار حسنه مسلمانان با یکدیگر سدی در مقابل مصیبت و بلاها است

گروه سیاسی- امام جمعه موقت سنندج گفت: رفتار حسنه مسلمانان با یکدیگر را سدی در مقابل بلا و مصیبت دانست و افزود: مسلمان زمانی می‌تواند ایمانش را کامل کند که هر چیز را که برای خود نمی‌خواهد برای دیگران هم نخواهد و هر چیز را که برای خود می‌خواهد برای دیگران بخواهد.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 25 خردادماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته با تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان اظهار کرد: امروز روز شکست شیطان و روز پیروزی مومنانی است که ماه مبارک رمضان را با روزه‌داری به عبادت و نیایش با خداوند متعال پرداختند.
وی رفتار حسنه مسلمانان با یکدیگر را سدی در مقابل بلا و مصیبت دانست و افزود: مسلمان زمانی می‌تواند ایمانش را کامل کند که هر چیز را که برای خود نمی‌خواهد برای دیگران هم نخواهد و هر چیز را که برای خود می‌خواهد برای دیگران بخواهد.
امام جمعه موقت سنندج از کسانی که در روز قدس به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند تشکر و عنوان کرد: عظمت و اقتدار مسلمانان در راهپیمایی روز قدس دشمنان اسلام را مأیوس و سرخورده کرد.
وی با تأکید بر پرداخت زکات فطریه از سوی مسلمانان بیان کرد: کسانی که فطریه خود را تاکنون پرداخت نکرده‌اند تا غروب امروز وقت دارند آنرا پرداخت کنند.
ماموستا حسینی در پایان یادآور شد: مسئولان باید با کار و تلاش زمینه ایجاد اشتغال، ازدواج آسان و مسکن را برای جوانان فراهم کنند.
انتهای پیام

captcha