دوره‌های آموزشی براساس نیازسنجی اجرا می‌شود
کد خبر: 3723006
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

دوره‌های آموزشی براساس نیازسنجی اجرا می‌شود

گروه اجتماعی- معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد گفت: با نیاز سنجی دقیق صورت گرفته، دوره‌های آموزشی متناسب برای سال جاری برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

دوره‌های آموزشی در دادگستری یزد براساس نیازسنجی اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، سیدرضا سجودی، معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد با اشاره به ضرورت ارائه آموزش های ضمن خدمت برای کارکنان اداری و قضایی دادگستری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری سه دوره ضمن خدمت قضایی با عناوین بررسی نحوه اجرای احکام مدنی، مقررات انتظامی قضات و قانون نظارت بر رفتار قضات و مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی برای قضات شاغل در دادگستری استان یزد برنامه ریزی و اجرا شده است.
وی افزود: دوره آموزشی آشنایی با شگردهای سرویس های اطلاعاتی، مدیریت خشم و کنترل اضطراب نیز برای کارکنان اداری دادگستری برنامه ریزی و اجرا شد.
این مقام مسئول، آموزش کارکنان در دادگستری را از ارکان توسعه قضایی دانست و بیان کرد: در این راستا 44 عنوان دوره آموزشی جهت قضات، 45 عنوان دوره آموزشی جهت کارمندان، 15 عنوان دوره آموزشی جهت کارکنان و اعضاء شوراهای حل اختلاف و 14 عنوان دوره آموزشی جهت ضابطین دادگستری در نظر گرفته شده که تمام جوانب در بحث آموزش اعم از آموزش های تخصصی کارکنان دفاتر و قضات و سایر ابعاد آموزش در مبحث اخلاق و خانواده و همچنین استفاده از اساتید مجرب مدنظر قرار گرفته است.
وی از تشکیل نشست های قضایی به صورت مستمر در دادگستری خبر داد و گفت: با توجه به تأکید معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، در استان یزد 14 کارگروه نشست قضایی تشکیل گردیده است و با همکاری رؤسای حوزه های قضایی و دبیران نشست ها، در سال جاری تلاش خواهد شد تا برای برگزاری جلسات نشست های قضایی پربارتر از سنوات قبل اقدام شود.
سجودی از دیگر برنامه های معاونت منابع انسانی دادگستری را تجهیز کتابخانه و به روزرسانی کتب موجود در آن اعلام کرد و ابراز کرد: در این راستا نسبت به خرید کتب جدید مخصوصاً کتب حقوقی از نمایشگاه بین المللی تهران اقدام شده و با تهیه تعداد 976 عنوان کتاب جدید و اضافه شدن آنها به کتابهای سابق کتابخانه بر غنای آن افزوده شده است.

انتهای پیام

captcha