مردمی بودن یکی از خصایص شهید افتخاری بود
کد خبر: 3723038
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
استاندار گیلان:

مردمی بودن یکی از خصایص شهید افتخاری بود

گروه اجتماعی- سالاری، با بیان اینکه تجلیل از شهدا، فداکاری و خدمت در جامعه را طنین انداز می کند، گفت: مردمی بودن یکی از خصایص شهید افتخاری بود که باید الگویی برای جوانان امروزی باشد.

به گزارش ایکنا از گیلان، مصطفی سالاری، استاندار گیلان روز گذشته، 25 خرداد در نشست ستاد بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین افتخاری، نماینده شهرستان های فومن و شفت، اظهار کرد: مردمی بودن یکی از خصایص شهید افتخاری بود که باید الگویی برای جوانان امروزی باشد.

وی با بیان اینکه شهید افتخاری در راه خدمت به مردم و کمک به مردم زلزله شهرستان رودبار به شهادت نائل آمد، خاطرنشان کرد: از خود گذشتگی و ایثار در ابعاد شخصیتی این شهید چراغ راهی برای آیندگان است.

مردمی بودن یکی از خصایص شهید افتخاری بود

نماینده عالی دولت در گیلان، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با خلوص نیت چنین افرادی به پیروزی رسید، گفت: به یقین این افراد پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در زمره‌ شایسته‌ترین‌ها بودند.

سالاری، با بیان اینکه اشاعه فرهنگ شهادت و تجلیل از مقام شامخ شهدا وظیفه آحاد جامعه است، گفت: ایثار برای پیشبرد اهداف یک ملت باید در نسل کنونی جامعه به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از شهدا، فداکاری و خدمت در جامعه را طنین انداز می کند، یادآور شد: الگوبرداری از سیره شهدا برای رسیدن به تعالی در جامعه اسلامی ضروری است.

انتهای پیام

captcha