امنیت ضرورت زندگی مردم است
کد خبر: 3723053
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

امنیت ضرورت زندگی مردم است

گروه جامعه- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: امنیت ضرورت زندگی مردم است و خوشبختانه در این زمینه اقدامات مناسبی توسط پلیس استان انجام شده که نتیجه آن افزایش احساس امنیت بین شهروندان است.

امنیت ضرورت زندگی مردم است

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از پایگاه پلیس، سردار ایرج کاکاوند، فرمانده انتظامی استان یزد در کمیسیون پایش جرایم انتظامی استان یزد همکاری مردم با پلیس را در پیشگیری از جرایم، بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با اقدامات و فعالیت های مطلوب و برنامه ریزی هایی انجام شده، شاهد کاهش جرایم در سطح استان بوده ایم.
وی بر دستگیری معتادان تابلو و برخورد جدی با سارقان تاکید کرد و افزود: اجرای طرح های ویژه پلیس در تفرجگاه ها و پارک های سطح شهر یزد به منظور حفظ نظم و امنیت این پارک ها و پاکسازی پارک ها از معتادان و مبارزه با خرید و فروش موادمخدر از اولویت های پلیس بویژه در ایام تعطیلات تابستان است.
فرمانده انتظامی استان یزد اعتماد مردم به ناجا را سرمایه پلیس دانست و گفت: باید با خدمت مناسب به مردم بتوانیم در حفظ نظم و امنیت و ارتقای سطح رضایت مندی مردم کمک کنیم.
سردار کاکاوند امنیت را نیاز مهم هر جامعه و دغدغه مهم مردم بیان کرد و افزود: امنیت ضرورت زندگی مردم است و خوشبختانه در این زمینه اقدامات مناسبی توسط پلیس استان یزد انجام شده که نتیجه آن افزایش احساس امنیت بین شهروندان است.
وی با بیان اینکه در بحث مبارزه با موادمخدر، کالای قاچاق و سرقت شاهد ارتقای عملکرد بوده ایم تصریح کرد: هدف گذاری و برنامه داشتن از مولفه های مهم و عامل موفقیت در ماموریت هاست.

انتهای پیام

captcha