برگزاری جشن قرآن یاوران ماه رمضان در روستای خراجی
کد خبر: 3723079
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

برگزاری جشن قرآن یاوران ماه رمضان در روستای خراجی

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار از برگزاری جشن قرآن یاوران ماه مبارک رمضان در روستای خراجی خبر داد.

برگزاری جشن قرآن یاوران ماه رمضان در روستای خراجی

حجت‌الاسلام محمد منصوری بروجنی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر افزود:روستای خراجی که به‌عنوان الگو روستای قرآنی معرفی شده است دارای برنامه های متعدد جزء خوانی در روستا بوده و در پایان اختتامیه جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم روستا برگزار شد.
منصوری بروجنی گفت: در این برنامه فعالان قرآنی جلسات خانگی قرآن کریم و مسئولین جلسات خانگی قرآن کریم و فعالان برنامه اعتکاف که در سال جاری در این روستا برگزار شد حضور داشتند.
قدیردخت کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی از خواهران جلسات خانگی تشکر کرد و با صحبت پیرامون عدم بودجه برای جلسات خانگی قرآن کریم از آن ها درخواست کرد که صندوقی که به‌عنوان کمک به برنامه های قرآنی جلسه ی خانگی
اختصاص داده شده است را همیشه هزینه در آن واریز کنند تا برای برنامه ها و جشن هایشان با مشکل کمبود بودجه مواجه نشوند در عین حال برکت این کار را در زندگی خواهند چشید.
وی ادامه داد: سخنران این برنامه خانم نجفی مدیر حوزه علمیه ی شلمزار بود که پیرامون عید فطر مباحثی را بیان فرمودند و همچنین در پایان رضا کیانی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار از مجریان برنامه اعتکاف با اهدای لوح تقدیر و جوایز تشکر کرد.
گفتنی است، جشن قرآن یاوران ماه مبارک رمضان24خرداد97 در روستای خراجی برگزار شد.

captcha