آغاز دوره تربیت‌مربی‌‌ نماز شهرستان ساوه
کد خبر: 3723081
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
پرآذران خبر داد:

آغاز دوره تربیت‌مربی‌‌ نماز شهرستان ساوه

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه قرآن و عترت حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه از آغاز دوره تربیت‌مربی‌نماز در این شهرستان خبر داد.

آغاز دوره تربیت‌مربی‌‌نماز شهرستان ساوه

معصومه پرآذران، مدیر موسسه قرآن و عترت حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی از آغاز دوره تربیت‌مربی‌نماز در شهرستان ساوه خبر داد و اظهار کرد: دوره تربیت‌مربی نماز با مشارکت ستاد اقامه نماز حجت‌الاسلام قرائتی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه، دارالتحفیظ ساوه و این موسسه قرآنی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تعداد ثبت‌نام کنندگان این دوره به یکصد نفر رسیده است و برابر با ۱۲۰ ساعت آموزشی است، در این دوره حوزویان، مربیان و حافظان قرآن حضور پیدا می‌کنند. همچنین از افراد شرکت‌کننده درخواست می‌شود برای تکمیل نواقص مدارک خود هرچه سریع‌تر اقدام نمایند.
مدیر موسسه قرآن و عترت حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه افزود: طبق موافقت‌های بعمل آمده با ستاد اقامه نماز کشور مقررشده است سه دوره تربیت‌مربی‌نماز برای برادران و خواهران با دعوت از اساتید برجسته برگزار شود.
پرآذران گفت: اولین جلسه دوره تربیت مربی نماز سه شنبه 5 تیرماه سال جاری از ساعت 8 صبح الی 15 در مکان دارالتحفیظ ساوه با حضور خواهران برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در اواخر دوره به افراد شرکت‌کننده گواهینامه معتبر از سوی ستاد اقامه نماز کشور اعطا می‌شود.
انتهای پیام

captcha