توزیع ۶۰۰ جلد مصحف شریف در خانه‌های قرآن سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3723098
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

توزیع ۶۰۰ جلد مصحف شریف در خانه‌های قرآن سیستان‌وبلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران سیستان و بلوچستان گفت: بانک رفاه کارگران استان در اقدامی خداپسندانه ۶۰۰ جلد مصحف شریف قرآن با طبع مرغوب به خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان اهدا کرد.

مهدی کامبوزیا، قاری قرآن و مدیر روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: بانک رفاه کارگران استان در اقدامی خداپسندانه 600 جلد مصحف شریف قرآن با طبع مرغوب به خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان اهدا کرد.
مدیر روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان اظهار کرد: این 600 جلد تحویل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان شده است تا میان 80 خانه قرآن شهری و روستایی که از کمبود مصحف قرآن رنج می‌برند و تهیه قرآن برای آنان سخت است، توزیع شود.

توزیع 600 جلد مصحف شریف در خانه‌های قرآن سیستان‌وبلوچستان

سهیلا صفرزایی، رییس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، قرآنی – مردمی استان نیز در این خصوص بیان کرد: کار توزیع قرآن کریم در میان خانه‌های قرآنی از هفته آخر ماه مبارک رمضان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: علاوه بر خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان، مساجد حاشیه شهر که قبلاً میزبان دوره‌های قرآنی بوده و درخواست داده بودند نیز قرآن‌های مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.
گفتنی است، در برخی نقاط محروم استان که مؤسسه یا خانه قرآن وجود نداشته باشد، دوره‌های آموزش قرآن کریم بویژه برای کودکان و بانوان در مساجد و با حضور مربیان اعزامی از سوی مؤسسات برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha