نفرات برتر مسابقات کتابخوانی «جام رمضان» تفت معرفی شدند
کد خبر: 3723107
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

نفرات برتر مسابقات کتابخوانی «جام رمضان» تفت معرفی شدند

گروه معارف- دومین دوره از مسابقات کتابخوانی با عنوان «جام رمضان» در کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت با معرفی برگزیدگان بکار خود پایان داد.

نفرات برتر مسابقات کتابخوانی «جام رمضان» تفت معرفی شدند 

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های تفت، هادی قاسمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت اظهار کرد: این اداره با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه و نهادینه کردن کتاب‌خوانی بین اقشار مختلف جامعه، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری دومین دوره از مسابقات کتابخوانی با عنوان «جام رمضان» در سطح شهرستان تفت کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب مردم تفت از اولین دوره این مسابقات، سعی شد تا در سال ‌جاری دومین دوره مسابقات به همان شیوه سال گذشته و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار شود که با حضور و استقبال شهروندان تفتی، این امر محقق شد.

قاسمی ادامه داد: در مرحله مقدماتی و از مجموع 118 شرکت‌کننده، 40 نفری که به تمامی سئوالات پاسخ صحیح دادند به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و در این مرحله نیز که به صورت تستی و تشریحی برگزارشد، شرکت کنندگانی که 90 درصد امتیاز لازم را به دست آوردند، راهی مرحله نهایی شدند.

وی در خصوص نحوه برگزاری مرحله نهایی این مسابقات نیز گفت: مرحله نهایی این مسابقه به صورت مصاحبه حضوری و با حضور و نظارت هیأت داوران برگزار شد که 13 نفر از راه‌‌یافتگان، ضمن خوانش کتاب‌های مسابقه، به سئوالات داوران در مورد کتاب‌ها پاسخ گفتند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت با بیان اینکه از برگزیدگان این دوره از مسابقات طی مراسمی تقدیر خواهد شد گفت: در پایان این دوره از مسابقات، مهدیه دهقانی تفتی حائز رتبه‌ اول و علی خرّم و سجاد دهقانی تفتی به ترتیب دوم و سوم شدند.

یادآور می شود داوری دومین دوره مسابقات کتابخوانی «جام رمضان» شهرستان تفت را مجید درخشانی و محمدعلی مورکیان از نویسندگان مطرح تفتی و احسان عابدی، کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد به عهده داشتند.

انتهای پیام

captcha