جشن رمضان در کهگیلویه و بویراحمد پایان یافت
کد خبر: 3723122
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

جشن رمضان در کهگیلویه و بویراحمد پایان یافت

گروه معارف ـ رئیس دفتر قرآن و عترت ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اختتامیه جشن رمضان در این استان خبر داد و گزارش آماری این طرح را ارائه کرد.

جشن رمضان در کهگیلویه و بویراحمد پایان یافت

جان‌محمد خوب‌پور، رئیس دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اختتامیه جشن رمضان در این استان را اعلام و گزارش آماری این طرح را ارائه کرد.
وی برگزاری 8 نمایشگاه قرآن اعم از فروش کتاب‌های قرآنی و ارائه آثار قرآنی، ضیافت افطاری در 8 شهرستان استان، 19 محفل انس با قرآن و 9 نشست تخصصی قرآن را از ویژه‌برنامه‌های صورت گرفته جشن رمضان ویژه ماه رمضان بیان کرد.
رئیس دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه برگزاری 9 دوره تفسیر و تدبر، 20 نمایش خیابانی با موضوغات قرآنی و رضوی، 8 کارگاه آموزشی هنری با فعالیت 40 هنرمند و 10 شب شعر با شعرخوانی 25 شاعر را از دیگر این اقدامات اجرایی جشن رمضان همزمان با ماه مبارک رمضان ذکر کرد.
خوب‌پور تعویض 1000 جلد قرآن فرسوده با قرآن نو، برگزاری مسابقات ویژه کودکان با اعطای جوایز به 120 نفر برنده و تجلیل از 300 نفر هنرمند و جامعه قرآنی و اعضای فعال کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد را از سایر برنامه‌های اجرا شده در جشن رمضان عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha