آغاز نام‌نویسی دوره‌های تخصصی قرآن در دارالقرآن حسین بن‌علی(ع) تبریز
کد خبر: 3723128
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

آغاز نام‌نویسی دوره‌های تخصصی قرآن در دارالقرآن حسین بن‌علی(ع) تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر دارالقرآن حسین بن علی (ع) تبریز، از آغاز ثبت نام دوره های تخصصی این موسسه در ترم تابستان خبر داد.

عادل مهدوی، مدیردارالقرآن حسین بن علی(ع) تبریز در گفت‌و گو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی این موسسه در ترم تابستان خبر داد و گفت: ثبت نام در دوره های تخصصی ترم تابستان از امروز 27 خردادماه اغاز شده و تا 31 خردادماه ادامه دارد.

آغاز نام‌نویسی دوره‌های تخصصی قرآن در دارالقرآن حسین بن علی (ع) تبریز

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، کلاس تخصصی قرائت تقلیدی قرآن با محوریت عبدالباسط طی روزهای زوج از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۷ در ۱۵ کلاس آموزشی برگزار می‌شود. همچنین کلاس قرائت قرآن با محتوای منشاوی خوان‌ها روزهای یکشنبه و سه‌شنبه طبق ساعات مشخص شده با حضور مربیان و اساتید انجام می‌شود.

مهدوی به دیگر دوره‌های این موسسه اشاره کرد و افزود: کلاس قرائت تقلیدی با محتوای مصطفی اسماعیل روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹، تجوید عملی روز چهارشنبه از ساعت ۱۹ تا۲۱، حفظ تخصصی روز سه‌شنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۱، مقام شناسی و لحن‌شناسی روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹، کلاس روخوانی و روان‌خوانی روز شنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۱، تجوید مقدماتی روز دوشنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن حسین بن علی(ع) تبریز، تصریح کرد: جلسات مخصوص قرآن آموزان شهرستان‌های اطراف روزهای سه‌شنبه از ساعت۱۷ تا ۲۱ انجام می‌شود. دوره‌های استعدادهای قرآنی ویژه نوجوانان نیز به زودی آغاز می‌شود که در این دوره تعداد ۳۰ نخبه قرآنی حضور دارند.

وی به برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه نیز تاکید کرد و گفت: این مؤسسه در روز پنجشنبه هر دو هفته یک بار، جلسات تدبر در قرآن و سبک زندگی قرآن را ویژه خانواده قرآن آموزان و همچنین روزهای جمعه نیز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ کلاس عمومی دارالقرآن را برگزار می‌کند.

مهدوی، خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دارالقرآن واقع درعباسی- ایستگاه حاج هاشم مسجد دوزدوزانی مراجعه نمایند.
انتهای پیام

captcha