صدور مجوز ساخت مجتمع توانبخشی ایثارگران جنوب کرمان در جیرفت
کد خبر: 3723145
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کمالی‌پور اعلام کرد:

صدور مجوز ساخت مجتمع توانبخشی ایثارگران جنوب کرمان در جیرفت

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز ساخت مجتمع توانبخشی ایثارگران جنوب کرمان در شهرستان جیرفت صادر شد که به‌زودی ساخت این مجتمع آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی امروز شنبه، 27 خردادماه گفت: ترویج فرهنگ ایثار در سطح جامعه می‌تواند قدم مؤثری در مقابله با هجمه‌های دشمن داشته باشد که این روزها قصد کمرنگ کردن این فرهنگ را دارد.
وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد روحیه شهادت‌طلبی را در میان جامعه انقلابی ما از بین ببرد و از هر طریقی قصد چنین کاری را دارد، افزود: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیازمند این هستیم که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌ داریم و ایثارگران و خانواده‌های آنها را محترم بشماریم و هر خدمتی که بتوانیم به آنها انجام دهیم.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جنوب استان کرمان با توجه به مسافتی که با مرکز استان دارد ایثارگران این منطقه با مشکلاتی مواجه هستند و باید به مرکز استان برای انجام امورات مربوط به ایثارگری بروند که بعضا باید در نوبت قرار بگیرند تا به آنها خدمت‌رسانی شود.
کمالی‌پور تصریح کرد: در دیدار اخیر با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مجوز ساخت مجتمع توانبخشی ایثارگران جنوب کرمان در شهرستان جیرفت صادر شد که به‌زودی ساخت این مجتمع آغاز می‌شود.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه ساخت این مجتمع با فروش زمینی مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان جیرفت تامین و مابقی از منابع محلی و استانی فراهم می‌شود که امیدواریم بتوانیم خدمتی به این قشر انجام بدهیم.
انتهای پیام

captcha