دوره‎های آموزش مجازی قرآن برگزار می‎شود
کد خبر: 3723151
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

دوره‎های آموزش مجازی قرآن برگزار می‎شود

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ به همت موسسه نورالمجتبی (ع) دوره‏‎های آموزش مجازی معارف قرآن کریم با حضوراساتید برجسته قرآنی و حدیثی برگزار می‎شود.

به گزارش ایکنا از قم، برنامه‎های قرآنی موسسه نور المجتبی(ع) از موسسات فعال قرآنی که فعالیت‎های خود را با رویکرد مفهومی دنبال می‎کند در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه فضای مجازی ادامه دارد.
این موسسه مبتکر دوره های خلاقانه آموزش مفاهیم قرآن کریم است که از جمله آنها می توان به راه اندازی سامانه آموزشی نورالمجتبی(ع) اشاره کرد که قابلیت دسترسی با موبایل و تبلت و کامپیوتر، ارتباط مستقیم با استاد در کلاس آنلاین، دسترسی آسان به امکانات آموزشی، مشاهده رایگان درس اول، برنامه ریزی شخصی برای تحصیل، صرفه جویی در وقت و هزینه، شرکت در آزمون مجازی و اعطای گواهینامه رسمی را دارد.
در این دوره آموزشی مباحث اساتیدی چون محمد حاج ابوالقاسم دولابی در دوره سفیران آسمانی (مباحثی از نبوت در قرآن) و دوره شرح زلالی آب مباحثی از آشنایی با قرآن کریم و احکام و بندگی مباحثی از احکام قرآنی و آثار، استاد سیدحسین حسینی قمی دوره هنر با هم زیستن مباحثی از اخلاق رفتاری در قرآن و حدیث، استاد سیدمحسن میرباقری دوره تاریخ انسان مباحثی از تاریخ انسان در قرآن از آدم(ع) تا امام عصر(عج) و الفبای زیستن تدرریس می شود.
همچنین، عناوینی چون با چهارده روایت، ریسمان آسمان، ترنم باران با محتوای تاریخ زندگانی پیامبر اکرم(ص) تا حضرت مهدی(عج) آموزش درک معنا و تدبر در آیات قرآن از دیگر دوره های آموزشی این موسسه است.
انتهای پیام

captcha