طرح ضیافت الهی در ۸ بقعه سیستان و بلوچستان اجرا شد
کد خبر: 3723160
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

طرح ضیافت الهی در ۸ بقعه سیستان و بلوچستان اجرا شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: طرح ضیافت الهی در طول ماه مبارک رمضان، در مساجد و ۸ بقعه سطح استان برگزار شد.

طرح ضیافت الهی در 8 بقعه سیستان و بلوچستان اجرا شد

حجت‌الاسلام محسن اشرفیان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: طرح ضیافت الهی در طول ماه مبارک رمضان، در مساجد و 8 بقعه سطح استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و نشر معارف دینی بوده است، افزود: در قالب این طرح، 56 روحانی مبلغ که از حوزه علمیه قم اعزام شده بودند، به اجرای برنامه‌هایی از جمله سخنرانی و تفسیر قرآن، بیان احکام و پاسخگویی به سؤالات شرعی پرداختند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان بیان کرد: طرح ضیافت الهی یک طرح ملی از سوی سازمان اوقاف است که هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان، با هدف تقویت باورها و ایجاد فضای معنوی در جامعه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در قالب این طرح، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های ما در این خیمه‌ها پاسخ به شبهات و برنامه‌هایی برای نوجوانان است.
اشرفیان افزود: از دیگر برنامه‌های این طرح می‌توان به برگزاری مراسمی با عنوان «خدیجه، مادر امت» ویژه رحلت حضرت خدیجه(س)، ویژه برنامه ولادت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت(ع)، مراسم طرح مودت جهت ترویج احسان و نیکوکاری و نیز ویژه برنامه‌های بزرگداشت لیالی قدر اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha