ساماندهی نیروی انسانی یکی از محورهای اصلی پروژه مهر است
کد خبر: 3723161
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

ساماندهی نیروی انسانی یکی از محورهای اصلی پروژه مهر است

گروه اجتماعی- مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: یکی از محورهای اصلی فعالیت پروژه مهر را ساماندهی نیروی انسانی و مدیریت برنامه نقل و انتقال فرهنگیان، تغییر دوره و سازماندهی معلمان عنوان و بیان کرد: با همراهی و همدلی مجموعه و تدابیر لازم این امور باید مدیریت و پیگیری شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان امروز، 27 خردادماه در دیدار با کارکنان اداره به مناسبت عید سعید فطر، با بیان اینکه در ماه رمضان روزه‌داران بر اعمال و رفتار خود مراقبت ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: هم چنین در این ماه فرصتی فراهم می شود تا با ارائه خدمات و حل مشکلات و رسیدگی به امور خانواده در راستای رضایت خداوند متعال قدم برداریم.
وی با بیان اینکه تابستان فصلی پرکار برای نیروهای اداری است، افزود: در این ایام برنامه‌های پروژه مهر در بخش سازماندهی نیروی انسانی، فضا، تجهیزات، تبلیغ و توجیه و آماده‌سازی مدارس برای شروع مهری ماندگار پیگیری می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان عنوان کرد: آغاز سال تحصیلی خوب و موفق به برنامه‌ریزی و اجرایی کردن فعالیت‌های پروژه مهر بستگی دارد.
وی یکی از محورهای اصلی فعالیت پروژه مهر را ساماندهی نیروی انسانی و مدیریت برنامه نقل و انتقال فرهنگیان، تغییر دوره و سازماندهی معلمان عنوان و بیان کرد: با همراهی و همدلی مجموعه و تدابیر لازم این امور باید مدیریت و پیگیری شود.
قربانی با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت‌مندی مراجعان، استقرار میز خدمت حضوری را یکی از برنامه‌های اداره کل بر شمرد و افزود: باید زمینه برای ارائه خدمات به مراجعان بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی فراهم شود.
وی با تاکید بر قانون‌مندی و رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی در اجرای برنامه‌ها و در عین حال تسهیل‌گری و تلاش برای رفع مشکلات مراجعان، از کارکنان اداره کل خواست با پرهیز از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به اصل امور و پیگیری ماموریت‌های محوله بپردازند.
قربانی در پایان با اشاره به محدودیت منابع، بر ضرورت صرفه‌جویی در منابع انسانی و مالی تأکید کرد و یادآور شد: کلیه کارکنان باید با احساس مسئولیت و تعهد در راستای استفاده بهینه از منابع موجود گام بردارند .
انتهای پیام

captcha