برخورد دستگاه قضا با مخلان امنیت اخلاقی و اجتماعی در ایرانشهر
کد خبر: 3723181
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

برخورد دستگاه قضا با مخلان امنیت اخلاقی و اجتماعی در ایرانشهر

گروه اجتماعی- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر گفت: حمایت از جان و مال و نوامیس مردم اولویت دستگاه قضا است و برخورد ما با مخلان امنیت اخلاقی و اجتماعی مقتدرانه و به‌جد خواهد بود.

برخورد دستگاه قضا با مخلان امنیت اخلاقی و اجتماعی در ایرانشهر

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از دادگستری ایرانشهر، محمد خانی، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان از دستگیری یکی از عوامل ربایش دختران ایرانشهری توسط نیروهای امنیتی خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر بیان کرد: تحقیقات در رابطه با علل ربایش و همچنین عملیات شناسایی همدستان فرد دستگیر شده ادامه دارد و همگان بدانند دستگاه قضایی با مخلان امنیت اخلاقی و اجتماعی مقتدرانه و به‌جد برخورد می‌‌کند.
وی افزود: حمایت از جان و مال و نوامیس مردم اولویت دستگاه قضا است و با افرادی که قصد بر هم زدن نظم جامعه را داشته باشند و هنجارشکنی کنند، برخورد خواهد شد.
فاطمه فاضلی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری نیز ضمن محکومیت و ابراز تأسف از وقوع چنین جرایمی، به خبرنگار ما گفت: بر اساس آنچه که رسالت مهم این نهاد است، یعنی حمایت از زنان، از تمام ظرفیت‌های خود برای ایجاد یک پوشش حمایتی برای بانوان آسیب‌دیده استفاده خواهیم کرد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری افزود: مساله و مبحث مهمی نظیر «خشونت» ابعاد گوناگونی دارد و جامعه باید در زمینه چگونگی مهار خشونت تجهیز شود؛ مهار خشونت از آن جهت اهمیت دارد که امنیت اجتماعی را در جامعه فراهم می‌کند‌ و همچنین در قبال حفظ امنیت اجتماعی، تمام جامعه مسئول است.
فاضلی با بیان اینکه پیگیری مسئولان و مجریان قانون در این رابطه با جدیت ادامه دارد، از اقدامات و پیگیری‌های جدی شورای تأمین ایرانشهر و فرماندار ویژه این شهرستان و نیز مولوی محمد طیب ملازهی، امام جمعه مسجد جامع نور ایرانشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام

captcha