آخرین مهلت ثبت نام ترم تابستان مؤسسه «سروش مشکات» اعلام شد
کد خبر: 3723184
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

آخرین مهلت ثبت نام ترم تابستان مؤسسه «سروش مشکات» اعلام شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ آخرین مهلت ثبت نام دوره‌های ترم تابستان مؤسسه قرآنی سروش مشکات از امروز آغاز، تا 31 خردادماه اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآنی سروش مشکات، آخرین مهلت ثبت ترم تابستانی این مؤسسه را از امروز، 27 خردادماه تا 31 خردادماه اعلام کرد.
پذیرش بانوان و آقایان در کلاس‌های این مؤسسه از 3 سال تا 93 سال و در مقاطع مهد قرآنی(3 تا 5 سال)، پیش‌دبستان قرآنی(5 و 6 سال)، کلاس‌های نوجوانان و بزرگسالان صورت می‌گیرد.
کلاس‌های حفظ، قرائت، تفسیر، مفاهیم و سبک زندگی در روزهای شنبه، دوشنبه و یکشنبه، سه‌شنبه و کلاس آنچه یک نوجوان باید بداند در روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود. کلاس‌های بانوان از ساعت 9:30 تا 15:30 و کلاس‌های آقایان از ساعت 15:30 تا 21 برگزار خواهد شد.
دوره‌های تخصصی آموزش قرآن کریم در این مؤسسه به تفکیک سطح و سن برگزار و در انتهای دوره گواهینامه معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی اعطا خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام ترم تابستان مؤسسه «سروش مشکات» اعلام شد
مدرسان در مقطع نوجوانان، حسن اشرفی دوره تجوید 1و2 و صوت‌ و لحن، محمدرضا زینعلی و حسین صارمی دوره روخوانی و روانخوانی، حجت‌الاسلام میرکریم و محمد ابوالفتحی آنچه یک نوجوان باید بداند و علی منشی‌زاده دوره حفظ قرآن خواهند بود و بیژن زمانی تدریس دوره‌های بزرگسال را بر عهده دارند.
همچنین تدریس دوره‌های قرائت، روخوانی و روانخوانی، مهارت روخوانی و تجوید 1 بانوان برعهده حسینی، دوره‌های نوجوانان شادالویی و حفظ بانوان را دعایی عهده‌دار هستند.
علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های تخصصی مؤسسه قرآنی مشکات سروش، می‌توانند از ساعت 8 تا 20 به نشانی مؤسسه واقع در تهرانپارس، بلوار شاهد، خیابان 208 شرقی(ادیب)، بین خیابان 131 و 133 پلاک 243 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۷۷۳۲۹۴۵۷ و ۰۹۱۹۵۱۲۸۹۸۱ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha